Testy DLA PAR

1. Data: 2000-05-20 20:05:01

Temat: Testy DLA PAR
Od: "help" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jakies profesjonalne testy dla par - coś takiego, żeby sprawdzi
ć czy 2 osoby do siebie pasuja czy nie?

1. Data: 2000-05-21 14:23:24

Temat: Re: Testy DLA PAR
Od: Miernik <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"help" <t...@p...pl> writes:

> Czy ktoś zna jakies profesjonalne testy dla par - coś takiego, żeby
> sprawdzić czy 2 osoby do siebie pasuja czy nie?

Wiesz co, co za bzdury... Słyszałeś o czymś takim jak miłość? Nie ma
czegoś takiego jak pasuje/nie pasuje. Wszystko zależy od tego kto dla
kogo ile znaczy, czego oczekuje od życia i od partnera, jakie
rzeczy/różnice jest gotów zaakceptować.

--
Miernik ______________________________________________
tel.:+48602454731 / / mailto:m...@i...pl

1. Data: 2000-05-23 10:54:08

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-05-23 11:41:37

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świetny pomysł!!! Jak Ci wyjdzie z testów, że pasujecie do siebie
idealnie, to na pewno będziecie strrrasznie szczęśliwi, a jak wyjdzie,
że jesteście kompletnie niedopasowani, to się natychmiast
rozejdziecie!!! Dobrze rozumiem potrzebę takich testów?

Według mnie (nie tylko zresztą) takie testy są w stanie powiedzieć
cokolwiek tylko na temat danej chwili. W momencie, w którym test jest
ukończony - już jest nieaktualny.
W momencie, gdy dowiadujesz się o wyniku - można go wywalić.
I to niezależnie od tego czy jest świetny, fatalny czy taki sobie. W
każdym z tych przypadków wpływa na obie osoby, na ich dalsze postawy.
Podaruję sobie szersze omówienie, jest dość oczywiste.

Uważam, że relacja wymaga budowania jej i dbania o nią. To jest
ważniejsze o0d wszystkiego innego. Relację hodujemy cały czas i nie ma
siły - trzeba ją podlewać, pielęgnować, przycinać niekorzystne pędy,
może szczepić na niektórych gałązkach nowe odmiany itd. itp. W to
wierzę.

W testy nie wierzę. Poznając wynik testu instalujesz sobie
przekonanie, że to prawda.
A z tego wynika obciążenie relacji tym przekonaniem i prawdopodobna
zmiana postawy. Czy zawsze na korzyść ? Czy czasem ? Ja myślę, że
bardzo rzadko...

Pozdrawiam,

TomeK

Skala inteligencji Wechslera WAIS-R i problemy w pisaniu i czytaniu
Fenomen programistów z Indii?
nowy
gwalt