Skalniak (Re: Figa)

Data: 2000-04-10 08:21:52
Temat: Skalniak (Re: Figa)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

Bogusław Radzimierski wrote:
> Nauczylo mnie to jednego ,niech te rosliny rosna w tamtym klimacie do
> ktorego sa stworzone.U nas jest tyle ciekawych roslin wytrzymujacych nasz
> klimat ze i tak mi miejsca braknie aby to wszystko posadzic w moim

Hej!
Tak przyszlo mi do glowy - moze bys tak polecil jakies nietrudne w
uprawie roslinki dla poczatkujacych skalniakowcow? Facet z Twoim
doswiadczeniem na pewno moze ich podac mnostwo ... :-)
W ogole, to mysle, ze z Twoja zyczliwa pomoca to w ogrodkach
peelrecogrodnikow moglyby sie rozwinac skalniaki. Roze juz pra do
przodu, wrzosowiska tez w ofensywie ... Jakies podstawowe wskazowki
fachowca - moze byc w odcinkach. Co Ty na to? A inni? Byc moze powstanie
pare skalniakow w typie "pl.rec.ogrody" :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl