Skandal w Auschwitz-Birkenau!

41. Data: 2019-01-29 11:27:51

Temat: Re: Skandal w Auschwitz-Birkenau!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli dotarło.
>
> "Czas walczyć z żydostwem"
> Złote zęby wam się zamarzyły. Ja pierdolę, co za pogięte towarzystwo.

Opuść.
Upsss - ,,spierdalaj".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2019-01-29 15:06:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-29 o 11:27, XL pisze:

> Opuść.
> Upsss - ,,spierdalaj".

A jak nie to co?
Faszyści, rasiści i cała wasza pseudonarodowa ferajna tylko marzy o tym,
żeby zostawić was w spokoju.

Ignorowanie was nie spowoduje zniknięcia waszych chorych rasistowskich i
faszystowskich wpisów w internecie.

Ja mam lepszy pomysł: przestań nienawidzić ludzi, a twój problem sam się
rozwiąże.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2019-01-29 17:21:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 15:06, Kviat wrote:

> Ja mam lepszy pomysł: przestań nienawidzić ludzi, a twój problem sam się
> rozwiąże.

Powiedz to twoim miłującym ludzi ludziom od ustawy 447.

https://www.congress.gov/bill/115th-congress/senate-
bill/447

Twoi miłujący ludzi ludzie marzą o tym aby na tereny Polski powróciły
interesy takich kreatór jak Ibrachim ben Jakub, czyli, handel niewolnikami.

//prościej już się nie da!

-- \

44. Data: 2019-01-29 18:18:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-29 o 17:21, Ilona pisze:

> Powiedz to twoim miłującym ludzi ludziom

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24406479,bedzie-d
ochodzenie-policji-ws-marszu-rybaka-w-auschwitz-pode
jrzenie.html

No i widzisz. Nawet lud pislamski zauważył przegięcie pały.
I tylko ty (i ikselka...) tkwisz w swoim świecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2019-01-29 21:56:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 18:18, Kviat wrote:

> [...]
jrzenie.html

> No i widzisz. Nawet lud pislamski zauważył przegięcie pały.
> I tylko ty (i ikselka...) tkwisz w swoim świecie.

Chciał byś, aby to były dwie osoby.

Jeszcze ciekawiej będzie, gdy sprawy trafią do prokuratur i sądów a
najlepiej, gdy wydane zostaną wyroki skazujące.
Tak właśnie najłatwiej zainteresować problematyką szerokie kręgi społeczne.

// i nie spodziewaj się, że ktokolwiek pozwoli ci, abyś pluł mu na 'buty'.

46. Data: 2019-02-04 20:22:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 21:55, XL pisze:
> [...]
nie pierdol, odbudowuja?

--
gazebo

47. Data: 2019-02-04 20:57:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
>
> // i nie spodziewaj się, że ktokolwiek pozwoli ci, abyś pluł mu na 'buty'.

Szykuje się pozew zbiorowy osób ,,zabarierkowanych" w Auschwitz - wobec
dyrekcji i organizatorów obchodów oraz wobec mowy nienawiści w ich kierunku
ze strony kontrmanify osób z gwiazdami Dawida.
Szczegółów na razie nie zdradzam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

#EuroMajdan
5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Chory kraj
Pudzian o Francji ??