Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

131. Data: 2018-09-08 16:34:42

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 16:30, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 8 Sep 2018 16:10:36 +0200
> doszła do mnie wiadomość <pn0l9s$c5r$1@node1.news.atman.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

> Sądzisz, że w takim wypadku zniknie siła Lorentza?
> Potrafisz to udowodnić?

Nie ma to jak własny eksperyment, czyli, nauka empiryczna.
Polecam każdemu :)

132. Data: 2018-09-08 16:39:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-08 16:34, Ilona wrote:

> Nie ma to jak własny eksperyment, czyli, nauka empiryczna.
> Polecam każdemu :)

Ona, ( ta siła), być może zniknie, a być może, zostanie skompensowana.
Problem w tym, że nie wiemy do czego jest przyczepiona :)

133. Data: 2018-09-08 23:32:12

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 8 Sep 2018 16:39:11 +0200
doszła do mnie wiadomość <pn0mvf$kle$1@node2.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Ona, ( ta siła), być może zniknie, a być może, zostanie skompensowana.
>Problem w tym, że nie wiemy do czego jest przyczepiona :)

Ta siła nie zniknie, nie zostanie skompensowana.
Ona tam ciągle będzie, ale mniejsza(być może zbyt mała do ruszenia
magnesem).
Można to bardzo łatwo sprawdzić, koniec przewodu zaginasz, aby go
dotknąć do osi zaczepienia magnesu(zamknięcie obwodu), ale odcinek od
osi do krawędzi magnesu musi przechodzić bardzo blisko magnesu wzdłuż
jego promienia(nie zwierając się z magnesem, najlepiej zostawić
izolację na tym odcinku).
To oczywiście będzie mało stabilne, ale powinno dać się wyczuć
drgnięcie magnesu(próba obrotu wokół osi).
Inna metoda, to przyczepić do tego magnesu pięciogroszówkę(jest
magnetyczna i przewodzi prąd) ale zaizolować ją od magnesu papierem,
śrubę doczepić od strony pięciogroszówki i dalej puszczać prąd przez
krawędź monety, to powinno spowodować w miarę stabilny obrót.
Nie rozumiem o co chodzi prof. Jadczykowi, zawsze może sobie
rozrysować prądy i pola jakie tu występują, siły sam zobaczy.

134. Data: 2018-09-09 02:50:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
> [...]
woju_marksizmu/

> Z tego co powyżej napisałes wynika, że totalnie _nic_ nie wiesz o
> marksizmie, że o neomarksizmie, nie wspomne.
>
> ( bez urazy, mówie to z troską).

Wytłumacz mi czemu sądzisz że nie rozumiem?
Jakieś zasadnicze różnice Ty widzisz między tymi *ideologiami*?

135. Data: 2018-09-09 04:42:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 11:54:07 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> :-))

> Bezgraniczba? To KTO wg Ciebie stworzył Piekło?
> :-|
>

> --
> XL

ikselkus, nikt piekła nie stworzył:)
istoty oderwały się od Boga, bo im coś tam, choćby ludzie,
po prostu się nie podobali za bardzo.
głupie to trochę, bo my, istoty ludzkie, każde anioły szanujemy,
choćby im coś tam kiedyś potknęło się; wiec jeśli nawet się potykamy,
to one zwłaszcza powinny rozumieć, ze nie jest tak łatwo być bezbłędnym.

pozdrawiam,
jacek

136. Data: 2018-09-09 04:47:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 11:55:54 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

Aniołami.

> twierdzisz Xla że to Bóg? ;)

ona nic nie twierdzi w tym względzie, tylko pyta:)
nawet nie przymrużając oczu:)

137. Data: 2018-09-09 05:02:37

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 11:58:09 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Nie.

ikselkus, mnie zawsze bardzo boli wszystko, pomijając nawet to, co sam napisze.
dlatego nawet boje sie ogladac kabarety, bo prawie zawsze czuje, ze z tymi
osobami z ktorych drwia, moglbym sie w jakims tam stopniu utozsamiac.
i to wszystko jest wszechobecne.

> Nie. No, chyba że fizycznie tylko. Psychicznie - są dla mnie za
> niewidzialną szybą; to coś takiego, jakby ślepy lub całkowity daltonista
> czepiał się mnie o niedopasowany ubioru kolor torebki :-)

tylko ze ja nie jestem ani tym ślepym, ani tym daltonistą, ani tobą.

przepraszam,
jacek

138. Data: 2018-09-09 05:14:29

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 12:55:25 UTC+2 użytkownik XL napisał:

Aniołami.

> Tak uważam. Bo tak, Boska dobroć jest nieograniczona - ale TYLKO dla
> niezatwardziałych grzeszników, dając im wybór i czas. Bóg wybacza każdemu,
> ale trzeba o to SZCZERZE prosić, SZCZERZE chcąc poprawy. Nie prosi, nie
> chce - jego wybór, spada z taśmy.
> Niby jak Bóg mógłby uwzględniać Piekło jako KARĘ dla zatwardziałych
> grzeszników, gdyby sam go nie stworzył? - co, NIEZALEZNEGO podwykonawcę do
> ich karania zatrudnia, uznaje jego ,,kompetencje" przed swoimi?
> Stworzył Piekło w momencie buntu aniołów przecież!
>
> :->

ikselkus kochana, po prostu mylisz sie.
Bog zadnego piekla nie stwarzal, na tej samej zasadzie, jak nie stwarzal wojen
na Ziemi, czy gdziekolwiek inniej.
sami je stwarzacie (stwarzamy), bo rozpaczliwa jest wola czlowieka i innych istot,
zeby posiadac JAK NAJWIECEJ, poza granice przyzwoitosci nawet.

jacek

139. Data: 2018-09-09 05:19:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 16:21:54 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To po co tworzy grzeszników? Przecież wie, że będą grzesznikami.
> Czy nie wie? Zaskakują go swoimi grzechami?

sam się tworzysz, mowie zrozumiale?
czy może to aż takie odkrywcze, żebym powtórzył.

140. Data: 2018-09-09 05:36:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 września 2018 18:20:55 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]

nie tworzy. jednak przeciez mozesz zyc i o to zapytac,

> Ludzi - z wolną wolą.

> Wie.

wie tylko o tyle, ze tak moze byc, wedlug istoty danej wolnej woli.

> Ale jest właśnie po to, by dać im szansę nie grzeszyć - wolną wolę.

> Myślę, że nic a nic.

troszkę to inaczej wygląda; Bóg jest po prostu Naprawdę Dobry.

pozdrawiam,
jacek

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb