Sklep

1. Data: 2001-03-20 22:37:32

Temat: Sklep
Od: "Paweł Wanasz" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna dobry sklep w Warszawie, gdzie można kupić świeze baklazany i
karczochy, najlepiej w okolicach Zoliborza lub Centrum. Ile moga one
kosztowac?

Dzieki

1. Data: 2001-03-21 20:35:00

Temat: Re: Sklep
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w supermarketach. ja wczoraj w auchan kupilam slicznego baklazana 12 zl/kg,
co przy sporym baklazanie = 5 zl

1. Data: 2001-03-21 20:51:42

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Wanasz <k...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czy ktos zna dobry sklep w Warszawie, gdzie można kupić świeze baklazany
> karczochy, najlepiej w okolicach Zoliborza lub Centrum. Ile moga one
> kosztowac?
kerfur Bemowo i eklerek albo mini europa na Bonifraterskiej.
pozdr. Jerzy

Zczym avokado
Marcepan
Mrożone maliny