Skorpiony

1. Data: 2002-11-22 08:04:40

Temat: Skorpiony
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie dlaczego powszechnie skorpiony nie są lubiane. Czy to wpływ
literatury "horoskopowej"?? Czy może faktycznie ludzie spod tego znaku
wykazują się jakimiś cechami nieakceptowalnymi dla innych i tak się to
ciągnie za nimi od lat? :)

Vicky

1. Data: 2002-11-22 08:12:54

Temat: Re: Skorpiony
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Zastanawia mnie dlaczego powszechnie skorpiony nie są lubiane. Czy to
wpływ
> literatury "horoskopowej"??

A naprawdę "skorpiony" nie są lubiane? Ja tam nigdy nie pytam, czy ktoś jest
"skorpionem", czy inną "wagą" i to samo radziłbym Tobie ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-11-22 08:25:02

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> "skorpionem", czy inną "wagą" i to samo radziłbym Tobie ;)

Ja też nie pytam :) bo sama nim jestem.
Jednak kilka razy miałam do czynienia z osobami bezpośrednimi, które nawet
dobrze mnie nie znając prawie
ułożyły o mnie opowiadanie na podstawie tego że jestem skorpionem i
bynajmniej nie było w nim nic satysfakcjonującego. Dlatego
właśnie chciałam dowiedzieć się czy jestem w tym osamotniona czy może inni
też tak mają :) Poza tym każdy kolega mojego męża mówi mu
że ze skorpionicą to on musi mieć przewalone - więc chyba nie bierze się to
z powietrza? :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-11-22 08:38:43

Od: Miroslaw Rybinski <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:
> [...]
> ułożyły o mnie opowiadanie na podstawie tego że jestem skorpionem i
> bynajmniej nie było w nim nic satysfakcjonującego.

No to popraw sobie humor:
http://www.czatzone.3d.pl/horoskop.html

1. Data: 2002-11-22 08:51:37

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem skorpionem :) I nie zauwazylam, zeby jakos szczegolnie mnie nie
lubiano.
Czasem, gdy ktos sie dowie mowi cos w stylu "o kurcze" ale nigdy nie
zdarzylo mi sie, zeby to jakos zmienilo jego opinie o mnie.

Nie taki skorpion straszny jak go pisza ;)

Dominika.

1. Data: 2002-11-22 08:51:50

Od: "Brutus" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

więc chyba nie bierze się to
> z powietrza? :)

Nie, z głupoty ludzkiej...

--
pozdrawiam, brutus

"Life is very simple, but man
insists on making it complicated"

1. Data: 2002-11-22 08:57:52

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Nov 2002 09:51:37 +0100, "Dominika"
<n...@n...poczta.onet.pl> wrote:

>Ja jestem skorpionem

Prosimy o ujawnianie się kolejnych skorpionów na grupie.

Amnesiac

1. Data: 2002-11-22 09:18:13

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Zastanawia mnie dlaczego powszechnie skorpiony nie są lubiane.

Jakies plotki :)
ja bardzo lubie skorpiony. I nie wynika to z milosci-wlasnej, bo skorpionem
nie jestem.

Tris

1. Data: 2002-11-22 09:19:40

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:

1. Data: 2002-11-22 09:22:41

Od: Miroslaw Rybinski <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac wrote:

> Prosimy o ujawnianie się kolejnych skorpionów na grupie.

A taki moze byc? Znalazlem go kiedys w... toalecie:
http://mrybinski.tripod.com/nika13.html
Sympatyczne zwierze, nie powiem ;)

http://mrybinski.w.interia.pl

Liga mistrzów-życie wolne ale niespokojne
Wspolczynnik zgodnosci sedziów (wg Kendalla)
Leczenie depresji
baadania grup zawodowych
Felieton MN - czy poblazac