Skorpiony

1. Data: 2002-11-22 09:35:54

Temat: Re: Skorpiony
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in message
news:arkobq$jf9$1@news.tpi.pl...
> Zastanawia mnie dlaczego powszechnie skorpiony nie są lubiane.

Miałam wspaniałego przyjaciela (tak, mężczyzna, a są tacy którzy mówią, że
to niemożliwe) Skorpiona i koleżankę (forma przyjaźni) Skorpiona.
Oboje opanowani, zdystansowani, uważni, cierpliwi, inteligentni,
niewybuchowi, mało spontaniczni. Szczerzy. Nie śmiali się na zawołanie, nie
robili "głupich" rzeczy.
Może jest coś takiego w Skorpionach, że ten pewnego rodzaju dystans i
opanowanie, taki "chłodzik" sprawia, że ludzie... jakoś... nie wiem. Wiem
też, że Skorpiony mają małego fisia na punkcie seksu ;) i często nim
emanują... może to to? :>

ania

1. Data: 2002-11-22 09:43:16

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@a...pl> wrote in message

Poza tym każdy kolega mojego męża mówi mu
> że ze skorpionicą to on musi mieć przewalone - więc chyba nie bierze się
> z powietrza? :)

Nie wiem. Ja mam małego bzika na punkcie znaków, mam sporo książek na ten
temat. Co tam znajdziemy między innymi? "oddanie, władczość, magnetyzm,
natchnienie, czułość, zdyscyplinowanie, bezwzględność, fanatyzm, mściwość,
orkucieństwo, podejrzliwość, nieprzejednanie". Po moich kontaktach ze
Skorpionami, niezależnie od płci i samego człowieka doszukałam się z
pewnością magnetyzmu, zdyscyplinowania, okrucieństwa i nieprzejednania. A
teraz zestawiając to z małżeństwem...
Wiem za to coś innego. Mam do skorpionów szacunek (chociaż nie zawsze,
oczywiście), a właściwie respekt... gdy natknę się na jakiegoś Strzelca czy
Barana to odbieram go inaczej, niż SKORPIONA. Nie wiem, czemu.

ania

1. Data: 2002-11-22 09:45:27

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miroslaw Rybinski" <m...@h...com> wrote in message

> No to popraw sobie humor:
> http://www.czatzone.3d.pl/horoskop.html

Wyciągam z Favorites... : http://strony.wp.pl/wp/remxxx/index.html

ania

1. Data: 2002-11-22 09:51:19

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> Czasem, gdy ktos sie dowie mowi cos w stylu "o kurcze"

Gdy ja wypowiadam swój znak rozmówca na ogół patrzy (bardzo) podejrzliwie i
na wszelki wypadek odsuwa się o kilka centymetrów, ewentualnie przewraca
oczami i cmoka pod nosem zdając się mówić: "Jej".

ania

1. Data: 2002-11-22 09:56:40

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A taki moze byc? Znalazlem go kiedys w... toalecie:
> http://mrybinski.tripod.com/nika13.html
> Sympatyczne zwierze, nie powiem ;)

Do piersi przytul ps...korpiona.

ania

1. Data: 2002-11-22 10:08:30

Od: Miroslaw Rybinski <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:
> "Miroslaw Rybinski" <m...@h...com> wrote in message

> Do piersi przytul ps...korpiona.

Obawiam sie, ze jest troche za pozno.
Ale sie nie meczyl za bardzo. Mam nadzieje...

1. Data: 2002-11-22 10:09:25

Od: Miroslaw Rybinski <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:
> "Miroslaw Rybinski" <m...@h...com> wrote in message

> Wyciągam z Favorites... : http://strony.wp.pl/wp/remxxx/index.html
>
> ania

To ja przebijam:
http://shangri-la.radiozet.wp.pl/horoskopy.html?POD=
7
;)

1. Data: 2002-11-22 10:27:13

Od: "MZG" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dipsom_ania wrote:

> [...]
> moich kontaktach ze Skorpionami, niezależnie od płci i samego
> człowieka doszukałam się z pewnością magnetyzmu, zdyscyplinowania,

a ja wszystkiego co zauwazylas...
> [...]
> (chociaż nie zawsze, oczywiście), a właściwie respekt... gdy natknę
> się na jakiegoś Strzelca czy Barana to odbieram go inaczej, niż
moze ten szacunek wynika ze strachu poniewaz sa takie jak napisalas wyzej..
nieprzejednane, okrutne, (dodam tez msciwe), podejrzliwe...
Bardziej znam kobiety skorpiony i one wlasnie takie sa.. choc jedna jest
moja dobra kolezanka...

--
MZG

1. Data: 2002-11-22 10:42:51

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dipsom_ania" <d...@g...pl>
> Wiem
> też, że Skorpiony mają małego fisia na punkcie seksu ;) i często nim
> emanują... może to to? :>

Też słyszałem, że skorpiony są nienasycone pod tym względem i najbardziej
pasują do ryb, które bywają flegmatyczne i lubią być dominowanę, przez co
doskonale się dogadują. Ale wiadomo, nie znak horoskopu czyni człowieka
takim jaki jest.

--
spider-ryba :-P.
s...@n...li.lo.pl

1. Data: 2002-11-22 10:45:00

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroslaw Rybinski" <m...@h...com> napisał w wiadomości

> To ja przebijam:
> http://shangri-la.radiozet.wp.pl/horoskopy.html?POD=
7
> ;)

Może i ja coś dorzucę. Poniżej horoskop sporządzony przez Stanisława Tyma.
Załączam wszystkie znaki :)

Baran
21.III - 20.IV Mars

Baran to zlosliwa malpa i jest ogolnie glupi. Glupi i zarozumialy.
Baran duzo czyta, przewaznie gazety, z których nic nie rozumie. Dlatego
Baran dzwoni po znajomych, o których wie, ze oni rozumieja, co czytaja (to
sa glównie Wagi), zeby sie od nich dowiedziec, o czym czytal.
Baran jest uparty jak osiol, a w dodatku sam sie nie myje i innym tez nie da
sie umyc. Jak Baran posprzata, to robi sie jeszcze wiekszy balagan. Dlatego
Baran ma balagan coraz wiekszy, bo Baran sprzata.
Spod znaku Barana: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i
Pol Pot.

Byk
21.IV - 20.V Wenus

Kobieta urodzona pod znakiem Byka jest glupsza niz grubsza i ryczy na meza,
którego zdradza. A zdradza go ta lajza stale i jeszcze klamie, ze byla u
krawcowej. Tylko ze jak gdzies wychodzi (a ciagle gdzies wychodzi, bo chwili
w domu nie usiedzi), to zawsze sie skarzy, ze nie ma co na siebie wlozyc.
Nie ma co wlozyc, a nago nie wyjdzie, dlatego kobieta
Byk nigdy nigdzie nie wychodzi, tylko siedzi w domu i zageszcza atmosfere.
Byk w rodzinie to rozklad kazdego malzenstwa. Nawet u sasiadów.
Spod znaku Byka: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i Pol
Pot

Bliznieta
21.V - 21.VI Merkury

Bliznieta to przede wszystkim zboczency i drobna administracja.
Narkotyki u Blizniat to rzecz pewna. Poza tym - kazirodztwo: córka z matka
do kina, matka z ojcem do lózka, slowem wszystkie orientacje!
Ponad 95 proc. Blizniat przez cale zycie siedzi w wiezieniu.
Urodzeni pod znakiem BliLniat: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin,
bin Laden i Pol Pot

Rak
22.VI - 22.VII Ksiezyc

Rak to zlodziej i narkoman. Zawsze spocony ze strachu, bo chodzi tylem i boi
sie, ze na cos wpadnie. Rak nie pachnie zbyt ladnie. Panuje opinia, ze Rak
to chodzacy fetor! Nawet, jesli sie myje. Gdy Rak sie nie myje, fetor jest
troche mniejszy. Dlatego Raki sie nie myja.
Urodzeni pod znakiem Raka: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin
Laden i Pol Pot.

Lew
23.VII - 23.VIII Slonce

Lew to moczymorda i kanalia. Najczesciej pseudointeligent i zarozumialec.
Lubi sie popisywac w towarzystwie znajomoscia np. twierdzenia Pitagorasa, ze
"cialo wrzucone do wody traci tyle na wartosci, ile wypiera". Uwielbia byc
politykiem, wiec czesto jest. Lew nie zmienia skarpetek, dlatego mozna
go rozpoznac nawet w zupelnych ciemnosciach.
Spod znaku Lwa: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i Pol
Pot.

Panna
24.VIII - 22.IX Merkury

Panna to najgorsza swolocz. Sama nie zje i drugiemu nie da.
Zaklamana szantrapa - jedna reka pisze, a druga reka sciera. Wiec nawet nie
wiadomo, co ta lajza napisala. Panna, gdyby mogla, to by caly swiat w lyzce
wody utopila - takie skapiradlo.
Spod znaku Panny: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i Pol
Pot.

Waga
23.IX - 23.X Merkury

Waga to odwaga, wdziek i inteligencja. Duza wrazliwosc. Waga jest
samodzielna i opiekuncza. Urodzeni pod znakiem Wagi to ludzie odpowiedzialni
i pracowici, zorganizowani i godni zaufania, wszystkie swe talenty
poswiecaja dla dobra ogólu. Wagi sa madre, szczere i uczciwe. Waga ma tak,
ze gdyby kogos oszukala, to by sie ze wstydu spalila. Oszczedna dla siebie i
szczodra dla innych, oto cala Waga.
Spod znaku Wagi: Kosciuszko, Szopen, Beethoven, Cervantes, Washington,
Kopernik, Czajkowski, Einstein, Milosz, Szymborska, Wolszczan, Malysz,
Curie-Sklodowska, Szekspir, Wieniawski, Chrobry... i Stanislaw Tym.

Skorpion
24 X - 22 XI Mars i Pluton

Kleptoman i intrygant. Rozwali kazde malzenstwo. Wlasne takze. Skorpion ma
czesto braki w uzebieniu. Len i aspolecznik. Jesli zrobi niechcacy cos
pozytecznego - ciezko to odchorowuje. Skorpion czesto bywa sadysta i wtedy
jest dentysta. Wówczas jego pacjenci maja braki w uzebieniu.
Urodzeni pod znakiem Skorpiona: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin,
bin Laden i Pol Pot.

Strzelec
23.XI - 21.XII Jowisz

Strzelec to moczymorda i ochlapus, zawsze sie zalapie na krzywego ryja, a
tak sie schla, ze sie uwali i lezy. Gdy tylko wstanie i ma mozliwosc, to
zawsze zdradzi ojczyzne. Poza tym Strzelec to polityczna hustawka,
anarchista i podziemie gospodarcze. A juz przynajmniej mafia albo gangster.
Czasami az sie inni zastanawiaja, skad sie bierze i jak sie miesci tyle
swinstwa w jednym czlowieku. U urodzonych pod znakiem Strzelca zawsze sie
zmiesci. Dzieci Strzelca i Panny to najgorsza zaraza. Jak uczciwy policjant
kogos goni, to wiadomo, ze to Waga goni Strzelca. Wsród Strzelców jest duzo
zboczenców, dlatego rodzi sie u nich najwiecej Blizniaków i w koncu nie
wiadomo, które gorsze i to jest najgorsze...
Spod znaku Strzelca: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i
Pol Pot.

Koziorozec
22.XII - 20.I Saturn

Koziorozec jest wyjatkowo abominacyjny. Zawsze sie slini. Udaje przed toba
przyjaciela, ale tylko po to, zeby cie okrasc lub oszukac, a praktycznie i
jedno, i drugie. I jeszcze ci zone zbalamuci, szczególnie gdy masz zone
Panne albo Byka. Koziorozec, gdy juz nie ma kogo oszukac, to od samego
siebie pozyczy sto zlotych i nigdy nie odda. Klamie nawet wtedy, gdy mówi
"dobranoc".
Spod znaku Koziorozca: Hitler, Goebbels. Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden
i Pol Pot.

Wodnik
21.I - 19.II Uran i Saturn

Wodnika latwo poznac po tym, ze stale cos pierze, a wszystko ma brudne.
Wbrew nazwie znaku Wodnik niczego nie pierze w wodzie, tylko wszystko
chemicznie, dlatego smierdzi siarkowodorem, chlorkiem rteci,
nitrodwuetylotoluenem, dwuchloro-dwufenylo-trójmetyloheksanem oraz
przeterminowana naftalina. Karaluchy, mole i przedziorki czuja sie u Wodnika
jak Ryby w wodzie.
Spod znaku Wodnika: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i
Pol Pot.

Ryby
20.II - 20.III Neptun i Jowisz

Ryby to chodzaca nieuczciwosc i korupcja. Ryby czuja sie u Wodnika jak
karaluchy, mole i przedziorki. Mówi sie, ze rybka lubi plywac. Owszem, ale
tylko w przemycanym alkoholu, na którym spoleczenstwo straci, a Ryby zarobia
brudne pieniadze, które upiora i wydadza na wóde. Upiora u Wodnika, bo to
dobrana para, czyli trójkat.
Spod znaku Ryb: Hitler, Goebbels, Pinochet, Stalin, Lenin, bin Laden i Pol
Pot.

Ali (moczymorda i ochlapus)

Liga mistrzów-życie wolne ale niespokojne
Wspolczynnik zgodnosci sedziów (wg Kendalla)
Leczenie depresji
baadania grup zawodowych
Felieton MN - czy poblazac