Skrzynie na taras - prośba o radę

1. Data: 2006-04-22 20:50:35

Temat: Skrzynie na taras - prośba o radę
Od: "Roman" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem całkowitym nowicjuszem, jesli chodzi o roślinność, ale
postawnowiłem na posadzić na tarsasie w skrzynaich jakeiś krzewy
(jakie, jeszcze nie wiem). Słyszałem gdzieś, że takie sktrzynie
trzeba odpowiendio przygotować, tzwn. wyłożyć stryropianem, folią
, jakimś żwirkiem ..., aby rośliny mogły w nich dobrze funkcjonowac
i przetrwać zimę.
NIe mam jednak pojęcia, jak to zrobić.
Będę wdzięczny za poradę (przepis na na "wyścielenie" skrzyń)

Pozdrawiam

Roman

2. Data: 2006-04-23 06:08:39

Temat: Re: Skrzynie na taras - prośba o radę
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dokładnie tak jak napisałeś :-)
Kolejność nawet dla nowicjusza, jest do odgadnięcia :-))
Skoro pytasz, to proszę :
idąc od skrzyni w str.roślin - najpierw impregnat (dotyczy skrzyń
drewnianych), potem ocieplenie, teraz izolacja. Do tak przygotowanej
skrzyni na dno dajemy drenaż ( żwir, keramzyt), ziemia i można sadzić :-)
Dobrze jest też zrobić otwory drenażowe, zwłaszcza przy mniejszych
skrzyniach, wtedy żwirku może być mniej.
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2006-04-23 09:03:48

Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman napisał(a):
> [...]
> i przetrwać zimę.
> NIe mam jednak pojęcia, jak to zrobić.
> Będę wdzięczny za poradę (przepis na na "wyścielenie" skrzyń)

witam

jutro postaram się zrobić fotki skrzyń, które zrobiłem siostrze
na taras i opis wykonania
koszt wyszedł 1/3 ceny ze sklepu (łącznie z zakupem szlifierki do
drewna), trochę gorszy wygląd niż sklepowe, ale nic to ;-)

jasio p

4. Data: 2006-04-23 09:04:09

Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):
> [...]

jutro postaram się zrobić fotki skrzyń, które zrobiłem siostrze
na taras i opis wykonania - koszt wyszedł 1/3 ceny ze sklepu
(wiadomo że trochę gorsze wykonanie ;-)

jasioplo

pierwszy ogródek- prośba o rady
Palenie gałęzi - czy to prawda
Sprzedam kamienie i bloki skalne marmurowe oraz jagnięta
Lilium candidum
Problem z akacjami