Ogorki odporne na choroby?

1. Data: 2006-04-23 07:46:02

Temat: Ogorki odporne na choroby?
Od: <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna moze odmiane ogorkow odporna na choroby grzybowe?

2. Data: 2006-04-24 09:57:12

Temat: Re: Ogorki odporne na choroby?
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):
> Czy ktos zna moze odmiane ogorkow odporna na choroby grzybowe?

Producenci czasami wypisuja takie cos na opakowaniach z nasionami.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-04-24 20:36:44

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):
> Czy ktos zna moze odmiane ogorkow odporna na choroby grzybowe?
Mnie od kilku lat dobrze się udaje odm. 'Cezar', nie jest w 100%
odporna, ale trzyma się dłużej niż inne ogórki, mimo, że nie
stosuję żadnych oprysków
Monika

4. Data: 2006-04-24 20:53:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e2fbeq$amm$1@nemesis.news.tpi.pl Użytkownik
<j...@v...pl> napisał(a):

> Czy ktos zna moze odmiane ogorkow odporna na choroby grzybowe?

Hejka. Nie ma odpornych są tylko źle trafieni. ;-) My będziemy uprawiać
"Śremskiego", bo "Aladyn", którego nasiona kupiłem na przedwiośniu, jest
podobno nieprzyzwoicie gorzki - zwłaszcza w suche lata.
Pozdrawiam podatnie Ja...cki

5. Data: 2006-04-25 10:52:49

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos zna moze odmiane ogorkow odporna na choroby grzybowe?

Odmiana Soplica , podobno nowość zeszłoroczna ; miałem ,
faktycznie bez oprysków do jesieni owocował raczej zdrowo .
Nieodporny na suszę niestety ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

6. Data: 2006-04-25 18:13:18

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:
> Użytkownik <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Odmiana Soplica , podobno nowość zeszłoroczna ; miałem ,
> faktycznie bez oprysków do jesieni owocował raczej zdrowo .
> Nieodporny na suszę niestety ;-)

Dzięki, napatoczyłam się na tę odmianę w Aldiku.
Byłam prawie przekonana, że mam tylko te ogórki siać, teraz jestem pewna :-)

Pozdrawiam, Barbara

Skrzynie na taras - prośba o radę
pierwszy ogródek- prośba o rady
Palenie gałęzi - czy to prawda
Sprzedam kamienie i bloki skalne marmurowe oraz jagnięta
Lilium candidum