Słomiany wdowiec.

21. Data: 2002-07-04 13:00:28

Temat: Re: Słomiany wdowiec.
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
news:ag1fu9$kko$1@korweta.task.gda.pl...

> Teraz nie, od kilku lat TŻ weekendowy, ale robiłam tak i od przyszłego
roku
> zapewne będę. Kuchnie w naszych domach rodzinnych były prowadzone
podobnie,
> przyzwyczaił się, a priwyczka - druga natura.

Do różnych rzeczy misiowaty był przyzwyczajony, ale podobno tylko od
oddychania odzwyczaić się nie da
> a ja nie chcem,
> ale muszem :-))

a powiedz- jak nie będzie takiego obiadu to co- rozwód?
wiekszość znajomych w tygodniu robi obiadki jednodaniowe a weckendy
celebruje , u nas obowiazkowo
> Masz rację. Swego czasu dałam się wpuścić w maliny, wyręczałam ciężko
> pracującego TŻcika, a do dobrego człowiek >przyzwyczaja się szybko.

odzwyczaja sie też szybko ino boleśniej :)
pozdr. Joanna wychodząca -Matko Święta jak leje!

22. Data: 2002-07-04 13:06:34

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> dojrzali czy nietypowi?

Nietypowo dojrzali:-))))))
Darek

23. Data: 2002-07-04 13:10:48

Temat: Odp: Słomiany wdowiec.
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag1fvg$s5o$...@n...tpi.pl...
> To fakt. Zadowola mnie naleśniki lub schabowy. Jadan nawet
> obiadki teściowej, które są bardziej zdrowe niż smaczne.
> Cymesy za to gotuje moja mama, przeciwieństwo kuchni
> teściowej:-))))

Uszzzz, dawaj mi te naleśniki i to już.

> Współczuję, mam nadzieję, że ma możliwość spalać te
> kalorie;-))

Basen, jogging w pobliskim lasku, no i...inne ćwiczonka :-)

> tylko PO TŻcie, który
> wiecznie zmęczony.
>
> Masz rację, zapomniałem kim jesteśmy, przepraszam:-))

Hi, hi kim jesteśmy dokąd dążymy, z kogo to cytat?
Cóś ostatnio przewrażliwiony jesteś. TŻ moze równać się tyż TŻtka :-)

Asia

24. Data: 2002-07-04 13:14:21

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag1gpk$nr6$...@s...icm.edu.pl...
> a powiedz- jak nie będzie takiego obiadu to co- rozwód?

Najpierw mrrrrroczna atmosferrra, potem buziaczek, potem..... a potem 'To
zrób coś stara do żarcia :-)))'

> odzwyczaja sie też szybko ino boleśniej :)

Nie każdy jest tak wytrzymały na ból :-))

> pozdr. Joanna wychodząca -Matko Święta jak leje!

Nie zapomnij parasolki!
Asia

25. Data: 2002-07-04 13:15:56

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ag1gtg$f7l$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nietypowo dojrzali:-))))))

A może jeszcze nieświadomi? :-)

A.

26. Data: 2002-07-04 16:12:38

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Sugerujesz, że po to żeby mieć tańszą pomoc domową (bez wymagań a i w nocy
> usłużyc bez dodatkowych opłat może) ??? :))

Upsss, czyżbym zapomniał dodać jakiś smajlejek? Ale wogóle już zgłupiałem,
to teraz się za takie usługi TŻtowi płaci, czy jak :-o. To faktycznie
niedzisiejszy jestem i jakże ja swojej cudnej żoneczki nie doceniałem do tej
pory ;-))))

> Oczywistą jest rzeczą, że skoro oboje żyjemy w tym domu, na ogół oboje
> pracujemy zawodowo to i obowiązkami się dzielimy.
> a zresztą pisałam wczesniej, ze nie znam facetów, którzy nie chcą żyć w
> stadle - nawet jesli głośno twierdzą co innego ich postepowanie samo za
> siebie mówi
> równiez do kręgu znajomych zaliczam kilku przystojnych mężczyzn którzy są
> prawdziwymi ojcami dla dzieci wniesionych w posagu przez kobiety - wiec
nie
> dość ze chcą mieć rodziny to jeszcze niebiologiczne ojcostwo nie jest
> [...]

A tak poważnie to doskonale sobie radzisz z doborem towarzystwa no i bez
szczęścia w tej kwestii też sie nie obywa. Z resztą też nie narzekam na brak
szczęścia w tej sprawie.

Pozdrawiam
Andrzej

27. Data: 2002-07-05 05:50:40

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ag1gpk$nr6$...@s...icm.edu.pl...
>
> Najpierw mrrrrroczna atmosferrra, potem buziaczek, potem..... a potem 'To
> zrób coś stara do żarcia :-)))'

no własnie, dlaczego oni mówią "stara" ? Strasznie tego nie lubię, przeciez
nie jestem babuliną !!:)
pozdr.Joanna
ps.TŻ mówi: zrób cos na szybko do żarcia :) - trzydaniowy obiad nie wchodzi
wtedy w rachubę

28. Data: 2002-07-05 07:30:30

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no własnie, dlaczego oni mówią "stara" ? Strasznie tego nie lubię,
przeciez
> nie jestem babuliną !!:)
> pozdr.Joanna

Nie chodzi o wiek osoby tylko o znaczenie np "stara przyjaciółka" czy "stary
kompan" mówi się wtedy "cześć stary", a w waszym przypadku chodzi pewnie o
zaznaczenie potęgi miłości która jest już tak wielka jak byście ją budowali
przez całe wieki ("stara miłość" nie w znaczeniu zestarzała tylko tak
wielka).
Oj, te kobiety wogóle nie rozumieją naszych dobrych szczerych intencji
;-))))

Pozdrawiam
Andrzej

29. Data: 2002-07-05 07:43:09

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wielka).
> Oj, te kobiety wogóle nie rozumieją naszych dobrych szczerych intencji

do kumpla to mówcie sobie jak chcecie!
w sprawie tych intencji to ja mam swoje prywatne wrażenie , że bynajmniej
nie o szczere i dobre tu chodzi ;-)
"cześć kochanie " brzmi zdecydowanie lepiej niż "cześć stara" nie? i uprasza
się o niemydlenie mi ocząt tzw. "potęgą miłości" bo ja mam nieodparte
wrażenie, że któś tu jest sojusznikiem mojego TŻ-ta, o!

pozdr.bojowo Joanna

30. Data: 2002-07-05 07:53:28

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zestarzała tylko tak
> wielka).
> Oj, te kobiety wogóle nie rozumieją naszych dobrych

Ale żeś wybrnął, przepraszam wytłumaczył. Prawdziwy
majstersztyk i wcale nie ważne, że przed bara- bara była de-
fakto młodsza niż po, ponieważ dotyczy to wszystkich a wręcz
stoi w koniunkcji ze stwierdzeniem, że seks odmładza. To też
stara prawda:-)))
Darek

Do 'poczytania' za tydzień
jak to zalagodzic...(dlugie)
Żeby się źle nie kojarzyła z ania robię się Ania K.
Proszę o wyjaśnienie
Do czego przydaje się teściowa?