Słomiany wdowiec.

51. Data: 2002-07-05 13:27:16

Temat: Re: Słomiany wdowiec.
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ag3bvr$dia$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> no własnie, dlaczego oni mówią "stara" ? Strasznie tego nie lubię,
przeciez
> nie jestem babuliną !!:)

Albo zrób coś mamuśka do żarcia. I ta ma
0'\ brzmi równie fatalnie.:-)

--

Blanka

b...@p...onet.pl

52. Data: 2002-07-08 07:35:51

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż po przejżeniu jeszcze raz naszych wypowiedzi chyba wiem o co chodzi.
Kawałek niczym z reklamy tak???? Ale jednak to jest prawdziwe ;-)))))

Pozdrawiam i nie czuję się zmieszana ani namieszana ;-))))))))))))))
z życzeniami od poniedziałku
Ania

Do 'poczytania' za tydzień
jak to zalagodzic...(dlugie)
Żeby się źle nie kojarzyła z ania robię się Ania K.
Proszę o wyjaśnienie
Do czego przydaje się teściowa?