Słomiany wdowiec.

41. Data: 2002-07-05 10:30:10

Temat: Odp: Słomiany wdowiec.
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy <O...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag3m4o$o0r$...@n...onet.pl...

> No właśnie, wielki dzięki Asiuniu, o to mi chodziło, a już zostałem
> posądzony o jakieś mydlenie komuś pięknych oczek a nawet ze strony męskiej
> dało się zauważyć pewien brak zaufania co do moich szczerych intencji.
Dodam
> jeszcze że w takich, jak to nazwałaś "intymnych kontaktach
> interpersonalnych" użycie gorszych obiektywnie słów może mieć całkiem
> pozytywne znaczenie, pod warunkiem jednak że jest połączone ze szczerym
> szacunkiem do TŻ okazanym w czynach.

Andrzejuuuuuuuu, oby to nie były słowa najgorszego gatunku, wypowiedziane
nawet w jak najlepszej intencji, hi hi.

> Pisałem już kiedyś porównanie że miłość jest jak kwota na koncie w banku,
> słowa są tylko wyciągiem z rachunku potwierdzającym jego stan. Otóż faceci
> chcą mieć pełne konta i to im wystarcza, nie potrzebują codziennie robić
> wyciągu by się nim nacieszyć. No i nie rozumieją że zwykłe pokazanie TŻ
> wyciągu jest tak na prawdę wpłatą na jej konto, tak zresztą jak kobiety
nie
> rozumieją że wpłatą na konto mężczyzny jest "szybki numerek", ale o tym
już
> było.

Pięknie to wyjasniłeś, dziękuję, ale ja potrzebuję częstszych zapewnień
buuuu.

A.

42. Data: 2002-07-05 10:36:56

Temat: Re: Słomiany wdowiec.
Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Andrzejuuuuuuuu, oby to nie były słowa najgorszego gatunku, wypowiedziane
> nawet w jak najlepszej intencji, hi hi.

W całej tej zabawie nie chodzi o słowa tylko o ich wydźwięk, w
najpiękniejszych słowach możemy kogoś zj..., przepraszam zbrukać
doszczętnie, a słowo gorsze bo tak to ująłem a nie "najgorszego gatunku"
może nam pokazać że rzeczywistego szacunku nic nie jest w stanie zniszczyć.

Pozdrawiam
Andrzej

43. Data: 2002-07-05 10:46:09

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ag3lua$2rn$...@s...icm.edu.pl...

> Co to są eintopfy? Jeśli zupa z wkładką, to nie wchodzi w grę :-)
>
> A.

dania jednogarnkowe np.chili lub typu gulaszowego z dodatkami , leczo itd.

pozdr.Joanna

44. Data: 2002-07-05 10:49:52

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <j...@p...gda.pl> wrote in message

> Co to są eintopfy? Jeśli zupa z wkładką, to nie wchodzi w grę :-)

Potrawy jednogarnkowe.

Amelia

45. Data: 2002-07-05 12:16:08

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag3lrf$6db$...@p...warman.nask.pl...
> Jestem pełna podziwu, ale i tak nie wprowadzę tego u siebie :-))))) Jak
> dobrze, że mój TŻcik jak ja wrócę później od niego do domu to zadzwoni
> zapyta co zrobić do jedzonka i robi.

Ależ absolutnie nie jest to przykład godzien naśladowania:-))

> Już nie wspomnę o weekendzi, kiedy idę na uczelnię. Wracam i:
> - posprzątane
> - zakupy zrobione
> - obiadek podany.

Mój do tej pory nie wie, w jakich szafkach znajduja się dziecięce majty, z
garów wie tylko gdzie patelnia, hi hi.

> Do innego trybu też może się przyzwyczaić (patrz wyżej). ;-))))))

Będę się starać, ale toto z gatunku niereformowalnych, szczególnie po
wstąpieniu na ścieżkę wygodnictwa.

> I to był chyba DUUUUŻY błąd. Mój TŻ co tydzień sprząta łazienkę i co
tydzień
> domaga się pochwał jak to "ślicznie posprzątał".

Mamusia będzie mogła przejrzeć się jak w lustrze? Szczerze zazdrrroszczę,
naprawdę.

> Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę powodzenia w uczeniu TŻta innych
> nawyków

A wzajemnie, wzajemnie, jak to mówią na naukę nigdy za poźno :-))

A.

46. Data: 2002-07-05 12:27:09

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamusia będzie mogła przejrzeć się jak w lustrze? Szczerze zazdrrroszczę,
> naprawdę.

JAKA MAMUSIA??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaniepokojona
Ania

47. Data: 2002-07-05 12:30:58

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mój do tej pory nie wie, w jakich szafkach znajduja się dziecięce majty, z
> garów wie tylko gdzie patelnia, hi hi.

Kochanie, puk,puk... nie daj się , to kamuflaż !:)

Moje słonko też debila z powodzeniem udawało, a dopiero jakem sie rozłozyła
na amen to sie okazało, ze obiad z trzech dań zrobić potrafi, goli i brudni
też nie chodzili
pozdr.Joanna

48. Data: 2002-07-05 12:49:19

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag43bl$bvl$...@p...warman.nask.pl...

> JAKA MAMUSIA??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No ta z reklamy Cifa czy czegoś tam:-)

> Zaniepokojona

Nie bój się to nie teściowa, tylko mamusia żoneczki. Mam nadzieję, że tak
namieszałam, że już kompletnie nie wiesz o co chodzi :-))

A.

49. Data: 2002-07-05 12:51:33

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag43e9$iog$...@s...icm.edu.pl...

> Kochanie, puk,puk... nie daj się , to kamuflaż !:)

Qrka, myslisz że taki zdolny? Tyle lat, a on dalej uważa? :-))

> [...]
rozłozyła
> na amen to sie okazało, ze obiad z trzech dań zrobić potrafi, goli i

Moje szczęście zaraz zamawia pizzę, a z brudami leci do pralni.

Asia

50. Data: 2002-07-05 12:55:30

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ag43e9$iog$...@s...icm.edu.pl...

> Qrka, myslisz że taki zdolny? Tyle lat, a on dalej uważa? :-))

oni to mają już zakodowane, tak jak to, że nie sika się do łóżka

> Moje szczęście zaraz zamawia pizzę, a z brudami leci do pralni.

Widzisz? skoro potrafi w taki sposób o siebie zadbać to i do innych
spokojnie sie przyzwyczai :)
w końcu rozgarnięty jest, nie?
pozdr.Joanna weckendowa za 5 minutek:)

Do 'poczytania' za tydzień
jak to zalagodzic...(dlugie)
Żeby się źle nie kojarzyła z ania robię się Ania K.
Proszę o wyjaśnienie
Do czego przydaje się teściowa?