Słowa pociechy mile widziane :)

1. Data: 2002-01-21 00:40:34

Temat: Słowa pociechy mile widziane :)
Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Walczę z potworem - za 2 tygodnie egzamin z patomorfy :-|
Ci co mają to za sobą wiedzą co to znaczy.. Ale kosmos..
Różne egzaminy już zdawałem na medyku, ale ten jest jedyny w swoim
rodzaju :)
Aaaaa...
Dobra, dość tych użalań, wracam do Krusia, Groniowskiego i
niewydolności oddechowej :)

Pozdrowienia dla wszystkich niesypiających nocami.. :>

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

2. Data: 2002-01-22 08:00:03

Temat: Re: Słowa pociechy mile widziane :)
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3maj sie.... !

- rozumiem to, chociaz przezylem narazie jedna krowe- anatomie, a jestem w
trakcie biochemii :)

3. Data: 2002-01-22 08:45:56

Od: "Konrado_W" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eclipse" <e...@f...of.pl> wrote in message
row...
> [...]
> Ci co mają to za sobą wiedzą co to znaczy.. Ale kosmos..
> Różne egzaminy już zdawałem na medyku, ale ten jest jedyny w swoim

Masz tez praktyczny? Wczoraj bylem swiadkiem zdawania przez kolegow z 4 roku
praktycznego na zerowce i polowa oblala. Na histologii to bylo jeszcze
spoko, ale patomorfa to juz rzeczywiscie kosmos!!!

Konrado_W

P.S. Zycze sukcesow na farmakologii. ;))) To jest podobono jazda!

4. Data: 2002-01-22 10:48:20

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Konrado_W (k...@p...onet.pl):

> Masz tez praktyczny? Wczoraj bylem swiadkiem zdawania przez kolegow z 4 roku

Na szczęście tylko teoria. Ale i tak w zupełności wystarczy.

> praktycznego na zerowce i polowa oblala. Na histologii to bylo jeszcze
> spoko, ale patomorfa to juz rzeczywiscie kosmos!!!

Praktyczny z histo był ok, ale miałem wtedy swój mikroskop i kupę szkiełek
:))

> P.S. Zycze sukcesow na farmakologii. ;))) To jest podobono jazda!

Dzięki. U mnie akurat farma jest całkiem spoko :) Patomorfa trzęsie całą
akademią :))

5. Data: 2002-01-22 10:49:07

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze [benY] (b...@p...onet.pl):

> 3maj sie.... !

Dzięki :)

> - rozumiem to, chociaz przezylem narazie jedna krowe- anatomie, a jestem w
> trakcie biochemii :)

Ale potem będziesz miał rok spokoju :)

Pozdrawiam.

6. Data: 2002-01-22 13:11:12

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na ktorym roku macie histologie (i praktyczny )
bo my na 2.->wroclaw

7. Data: 2002-01-22 17:15:48

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eclipse" <e...@f...of.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewydolności oddechowej :)
>
> Pozdrowienia dla wszystkich niesypiających nocami.. :>

pocieszyc Cie?
alez prosze bardzo... farma jest trudniejsza...~

i na koniec pomysl o LEPie... i juz Ci lepiej ;)))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

8. Data: 2002-01-22 20:03:36

Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zrozumielismy sie... (teraz histologia,) na koniec roku biochemia.... a
w przyszlym same patologie + mikrobiologia
:)

9. Data: 2002-01-27 21:57:34

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze [benY] (b...@p...onet.pl):

> nie zrozumielismy sie... (teraz histologia,) na koniec roku biochemia....

Histo spoko, biochemia trochę gorsza :>>

> a w przyszlym same patologie + mikrobiologia

Mikrobiologia..bleee :>>

10. Data: 2002-01-27 21:59:54

Od: eclipse <e...@f...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze WALDIM (w...@a...pl):

> pocieszyc Cie?

Tak, poproszę. :>

> alez prosze bardzo... farma jest trudniejsza...~

Eee tam, farma, kto by się martwił takimi drobiazgami..:>>

> i na koniec pomysl o LEPie...

A tym to jeszcze zdążę się namartwić :>> Poza tym jeszcze się pewnie tyle
nazmienia do tego czasu, że na razie nie widzę powodu do przejmowania się
:>>

> i juz Ci lepiej ;)))

Ooo tak, muszę się częściej do Ciebie zgłaszać po pomoc ;>>

--
[ eclipse(at)free.of.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]
[ linux user: #205102 ] [ machine: #116821 ]
[ ..but the sun is eclipsed by the moon.. ]

Gastroskopia
B Rh /-/
lokcie, kolana
! Pilne - systemy odpowiedzialne
Jak uniknac zarazenia od osoby chorej na wietrzna ospe