Smażone ma być!

91. Data: 2014-12-18 08:17:46

Temat: Re: Sma?one ma by?!
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-18 07:52, FEniks pisze:

> Temat wraca nieodmiennie po każdej takiej dyskusji, więc wciąż dziwię
> się na nowo. Czasem podejrzewam też trolling.

Słyszałam kiedyś powiedzonko, że chłop nie zje, czego nie zna.
Ale żeby i baba? ;)
--
B.

92. Data: 2014-12-18 10:20:04

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 o 14:45, Stefan pisze:

> No właśnie, jestem ogromnie zdziwiony że aż tylu userów na tej grupie
> pisze że są "starymi wygami w kuchni" a powtarzają te wyświechtane
> slogany Małkiewicza czy Okrasy, jakoby makaron mógł się zacząć rozpadać
> na talerzu pod wpływem polania go gorącym sosem, czy dodaniu go do
> gorącej zupy na talerzu...
> *************************
> swego czasu taka jedna znajoma, widząc jak przelewam makaron zimną
> wodą (nawiasem mówiąc bo z lodem) o mało mnie nie pobiła, bo "makaron
> musi dojść w rosole" . bez komentarza...
> [...]

Też pewnie ją jakiś celebryta w telewizorze podpuścił.

93. Data: 2014-12-18 10:20:44

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 o 16:48, Qrczak pisze:

> Biedni Ci Włosi, Nawet Okrasy Nie Mają.

Dlaczego zaraz biedni, oni po prostu maja swoją pastę, a my nad Wisłą
swój makaron.

94. Data: 2014-12-18 13:06:04

Temat: Re: Smazone ma być!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2014 04:17:25 +0100, Marsjasz napisał(a):

> obecnie juz nie ma potrzeby udawania sie az do Paryza zeby zjesc cos
> dietetycznego np. bedacy na diecie mieszkancy stolicy od dawna maja juz
> do wyboru szereg wyspecjalizowanych lokali gastronomicznych o
> podwyzszonym standardzie takich jak np. Amber Room Sowa & Przyjaciele
> czy Osteria...

Ba, i nagrania można od razu tam zamówić 33333-)

95. Data: 2014-12-18 13:09:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2014 14:35:55 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> slogany Małkiewicza czy Okrasy, jakoby makaron mógł się zacząć rozpadać
> na talerzu pod wpływem polania go gorącym sosem, czy dodaniu go do

Otóż to, no nie przypominam sobie, żeby się u mnie cokolwiek kiedykolwiek
na talerzu wbrew moim chęciom rozpadło - zwłaszcza od sosu...

96. Data: 2014-12-18 13:13:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Dec 2014 14:45:32 +0100, Stefan napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
> (nawiasem mówiąc bo z lodem) o mało mnie nie pobiła, bo "makaron musi dojść

Akurat stosunke ilości rosołu do makaronu jest dopkłądnie odwrotny, niż
sosu - także temperatura rosołu jest o galaktyke wyższa (no ja lubie niemal
wrzący) - tak więc w tym jednostkowym przypadku jest mozliwe "dochodzenie"
makaronu. I własnie dlatego hartowanie jest tutaj szczególnie ważne.

97. Data: 2014-12-18 13:16:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2014 10:20:44 +0100, Trybun napisał(a):

> Dlaczego zaraz biedni, oni po prostu maja swoją pastę, a my nad Wisłą
> swój makaron.

Qra pastuje.

98. Data: 2014-12-18 14:01:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-18 08:16, bbjk pisze:

> No tak, musi jeszcze pachnieć.

Niektórzy lubią też, kiedy jest puszysta.

Ewa
--

puszysta

99. Data: 2014-12-18 14:45:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Słyszałam kiedyś powiedzonko, że chłop nie zje, czego nie zna.
> Ale żeby i baba? ;)

Chłopy też różne bywają. Niktóre takie, że im mniej zna, tym się
bardziej do jedzenia rwie.

Jarek

--
Kochane baby, ach te baby,
Człek by je łyżkami jadł,

100. Data: 2014-12-18 15:04:17

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

[...]

I popieram!!! Jak mawiał "Ujek" Uznański - to je dobre co wri!
pozdr
Stefan

czubryca... taa...
Znowu dynia - tym razem pumpkin pie