Smieszne pytanie

1. Data: 2002-12-05 19:54:29

Temat: Smieszne pytanie
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego lekarze tak okropnie wypelniaja recepty? Jaki problem to ladnie
napisac??? Tak mi sie przypomnialo, bo kiedys widzialem jak aptekarka nie
mogla sie rozczytac i staruszek nic nie kupil.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

2. Data: 2002-12-05 20:35:20

Temat: Re: Smieszne pytanie
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@w...pl> wystukał (news:asob1v$aiu$1@news.tpi.pl):

> Dlaczego lekarze tak okropnie wypelniaja recepty? Jaki problem to
> ladnie napisac??? Tak mi sie przypomnialo, bo kiedys widzialem jak
> aptekarka nie mogla sie rozczytac i staruszek nic nie kupil.

Noo, przepraszam, zwykle pisze ladnie i czytelnie zas raz podobno
zakwestionowano recepte, cytuje "to chyba dziecko pisalo"... I mlody
czlowiek nie dostal lekarstw.
No comments
Pozdrawiam
Egghead

3. Data: 2002-12-05 20:44:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Dec 2002, WiseMan wrote:

> Dlaczego lekarze tak okropnie wypelniaja recepty? Jaki problem to ladnie
> napisac??? Tak mi sie przypomnialo, bo kiedys widzialem jak aptekarka nie
> mogla sie rozczytac i staruszek nic nie kupil.

odpowiedz jest prosta - po prostu lekarze bardzo duzo pisza odrecznie
zwlaszcza w naszym polskim niedofinansowanym systemie (nawet
skserowac dokumenty pacjenta to problem) i zbiurokratyzowanym
systemie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2002-12-05 21:13:27

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ale bez przesady, 2 wyrazy trudno napisac ladnie? A nasz system
rzeczywiscie jest niedofinansowany... niestety rzad za duzo
KRADNIE!!!!!!!!!!! KRADNIE KRADNIE KRADNIE KRADNIE KRADNIE KRADNIE!!!!

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-05 21:16:13

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Piotr Kasztelowicz escribió:

> [...]
> zwlaszcza w naszym polskim niedofinansowanym systemie (nawet
> skserowac dokumenty pacjenta to problem) i zbiurokratyzowanym

Niezbyt prosta chyba, bo nie zrozumiałem. Piszą niewyraźnie, bo w
(szczególnie w biednym kraju) muszą pisać dużo?

--
Rafalski

"I don't care to belong to any organization that accepts me as a member."
Groucho Marx

6. Data: 2002-12-06 08:30:52

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noo, przepraszam, zwykle pisze ladnie i czytelnie zas raz podobno
> zakwestionowano recepte, cytuje "to chyba dziecko pisalo"... I mlody
> czlowiek nie dostal lekarstw.
Jak wypisalem PT Zonie recepte na kompjuterze to musiala sie przysiegac w
aptece ze to nie xerokopia ... autentyczne.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

7. Data: 2002-12-06 09:41:23

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafalski" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Niezbyt prosta chyba, bo nie zrozumiałem. Piszą niewyraźnie, bo w
> (szczególnie w biednym kraju) muszą pisać dużo?

Witam
Jest dokładnie tak jak napisał P.Kasztelowicz.Przy obecnej liczbie
pacjentów,starasz się pisać nie jak najładniej tylko jak
najszybciej.Oczywiście komputeryzacja ułatwiłaby sprawę

Pzdr

8. Data: 2002-12-06 17:19:40

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Hip-Hop escribió:

> Witam
> Jest dokładnie tak jak napisał P.Kasztelowicz.Przy obecnej liczbie
> pacjentów,starasz się pisać nie jak najładniej tylko jak
> najszybciej.Oczywiście komputeryzacja ułatwiłaby sprawę

A przy poprzednim systemie? Przecież pismo lekarzy to anegdota stara jak..
no właśnie, czy to zawsze tak było? Czasem mam wrażenie, że lekarz za punkt
honoru sobie stawia nieczytelność recept, a farmaceuci przez pięć lat uczą
się odcyfrowywać te krzaki ;)

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

9. Data: 2002-12-06 18:56:50

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

a farmaceuci przez pi?ae lat ucz?
> si? odcyfrowywaae te krzaki ;)
>

> --
> Rafalski

a jak zle odczytaja, az stach pomyslec!
myslalam, ze w Polsce otrzymuje sie juz recepte drukowana
Ilona

10. Data: 2002-12-06 19:15:58

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polska byc dzika kraja...

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

nadżerka
[S] CZTERY PYTANIA DOTYCZĄCE ROZWOJU FIZYCZNEGO CZŁOWIEKA
Re: Praca-sem-Ekonomia-1LKZR -18551-Radosław_Okoń.
Specjaliści wyjadą?
wczesniejszy okres