Smutno mi Boze

1. Data: 2004-10-02 18:53:42

Temat: Smutno mi Boze
Od: "JA, dzdzownica" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz któryś z rzędu konstatacja jest smutna... na polskich usenetowych
grupach dyskusyjnych siedzą MATOŁKI.
No generalizując bym pewnie obraził Basię Bajarkę i Ewcię N.
Ale reszta... ucieszy się, że mnie już nie ma.
Łosiu przepisze kolejny ustęp (nie mylić ze sraczem), nasz dzielny
Posterunkowy kawoN spałuje kogo Mu (ws)każą. A Madzia będzie brylować
przepisując kolejne przepisy z opakowań kupowanych w marketach za ta Wielka
Woda.
I będzie swojsko... trochę psio, ale newsy nigdy nie zamierają...
dżdżownica

1. Data: 2004-10-03 06:44:30

Temat: Re: Smutno mi Boze
Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

JA, dzdzownica napisał(a):
> [...]
> Woda.
> I będzie swojsko... trochę psio, ale newsy nigdy nie zamierają...

A przenieś się na usenetowe grupy portugalskie albo filipńskie tam na
pewno wszyscy są sympatyczni, kreatywni i oryginalnie. No i eleganccy,
nie to co my Polacy.
Eeeech bajtów szkoda.

&

1. Data: 2004-10-04 10:06:12

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JA, dzdzownica" <z...@v...pl> napisała:
> Po raz któryś z rzędu konstatacja jest smutna... na polskich usenetowych
> grupach dyskusyjnych siedzą MATOŁKI.
> No generalizując bym pewnie obraził Basię Bajarkę i Ewcię N.
> Ale reszta... ucieszy się, że mnie już nie ma.

Nie obiecuj.
I nie smuc sie az tak.
Tym razem nie wyszlo, ale jak sie lepiej postarasz, to na pewno
jakis temat znow chwyci ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-10-04 16:32:07

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl>
> Nie obiecuj.
> I nie smuc sie az tak.
> Tym razem nie wyszlo, ale jak sie lepiej postarasz, to na pewno
> jakis temat znow chwyci ;-)

Wierzysz trollom?
I tak pojawił się zaraz w nowym wcieleniu.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

KRÓWKI :))
Wędzenie w domu. Pewnie wyjdzie mi długie.
Pomysl na brukselke?
Re: mrożenie kukurydzy z puszki???
Czas na kiszenie kapusty???