Sny - kilka pytań

1. Data: 2004-06-23 17:51:49

Temat: Re: Sny - kilka pytań
Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyga wrote:
> [...]

Dzięki.

Być może. Chciałem się tylko upewnić. Nie wiem skąd to skojarzenie.

Tumor Mózgowicz;
UWAGA: Aby odpisać mi bezpośrednio odwróć moje imię w adresie e-mail.
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most!" - Ozzy Osbourne.

1. Data: 2004-06-24 04:55:32

Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyga wrote:
> [...]

Thx. Dopiszę go do listy.

1. Data: 2004-06-24 09:49:47

Od: "Spiacy" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję "Wstęp do psychoanalizy" Z. Freuda.

1. Data: 2004-06-24 11:28:02

Temat: Odp: Sny - kilka pytań
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tumor Mozgowicz <r...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cbe7e7$c78$...@n...onet.pl...

> Tumor Mózgowicz;

skąd ja to znam?!!!
mów!
:)

1. Data: 2004-06-24 12:29:18

Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> [...]

Ze snów :-). Na poważnie, to pewnie Witkacy.

1. Data: 2004-06-24 12:31:20

Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spiacy wrote:
> [...]

Tak. Właśnie się przez to przegryzam, równolegle gryzę Archetypy i Symbole
Junga i myslałem o czymś jeszcze.

1. Data: 2004-06-24 13:02:12

Od: "v" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze "Zapomniany jezyk" Ericha Fromma

1. Data: 2004-06-24 13:10:56

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:cbehj9$82t$2@news.onet.pl> świadczą kurna o <Tumor
Mozgowicz>, a tam między innymi:
> Ze snów :-). Na poważnie, to pewnie Witkacy.

oo własnieeeeee
zakopane
tak jest

--
Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

http://trener.blog.pl

1. Data: 2004-06-24 15:09:29

Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-24 16:32:38

Od: "Zyga" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> otrzymał nagrodę Nobla za wyjaśnienie snów jako utylizacji niepotrzebnych
> wspomień. Czy ktoś z Was kojarzy coś więcej.

jak ukończyć studia ? :)
Po co jest tak grupa?
znaczenie słowa
deszcz pada