Soczewica [wro]

1. Data: 2004-06-14 17:10:25

Temat: Soczewica [wro]
Od: "Paweł Kazienko" <kazin_super_electronic@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hello grupa,

mam pytanko - gdzie we wroclawiu dostane soczewice i ile tak na oko (na oko
to jeden umarl :) ) kosztuje?

wielkie dzieki

1. Data: 2004-06-14 17:18:49

Temat: Re: Soczewica [wro]
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Kazienko" <kazin_super_electronic@(wytnij-to)wp.pl>
napisał w wiadomości news:cakm4l$sls$1@news.dialog.net.pl...
> hello grupa,
>
> mam pytanko - gdzie we wroclawiu dostane soczewice i ile tak na oko (na
oko
> to jeden umarl :) ) kosztuje?

W Tesco, Hicie, Carrefour'ze, na półkach ze zdrową żywnością w Feniksie na
dole i w każdym chyba sklepie PSS Społem, w Pachnącej Księgarni na Wita
Stwosza i w wielu innych miejscach.
Cena - około 6-8 złotych za 400-500 gr.

pozdrawiam, misiczka

--
http://misiczka.com

1. Data: 2004-06-14 18:38:36

Od: "monia" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hello grupa,
>
> mam pytanko - gdzie we wroclawiu dostane soczewice i ile tak na oko (na

i oczywiscie w Hali LTargowej - po 6zl za kilo

1. Data: 2004-06-14 20:17:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> [...]
> Feniksie na dole i w każdym chyba sklepie PSS Społem, w Pachnącej
> Księgarni na Wita Stwosza i w wielu innych miejscach.

===
To jeszcze, dobra misiczko, napisz gdzie mogę kupić ziarna soi. Bo w
miejscach, które powyżej wymieniłaś nie ma. A do oszołoma nie mam ochoty
jechać.

waldek

P.S. Hit, to już od dawna Tesco. Kiedy tam byłaś ostatnio i widziałaś
soczewicę???
===

1. Data: 2004-06-14 22:07:35

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jechać.
>
> waldek
>
> P.S. Hit, to już od dawna Tesco. Kiedy tam byłaś ostatnio i widziałaś

Dla mnie Hit, będzie już chyba na zawsze Hit-em, a nie Tesco ;) Nie byłam
tam ostatnio, ale z tego co pamiętam, soczewica była na tej półce gdzie
słodycze dla cukrzyków. Ale od kiedy Tesco przejęło Hit-a, to poprzestawiali
półki - więc może to być teraz gdzieś indziej :(
Co do soi - nie było w Pachnącej Księgarni? Wydawało mi się, że mają tam
"wszystko" ;)
Bardzo dobrze zaopatrzone stoisko z soją, soczewicą, mąkami z pełnego
przemiału, fruktozą, słodyczami dla cukrzyków i inną "zdrową" żywnością było
w Astrze na parterze. Ale teraz ponoć likwidują Astrę i przenoszą ją do
TGG - nie wiem, czy również ten duży super sam co jest tam na dole?
Także w Astrze, ale na pierwszym piętrze było duże stoisko z żywnością
"ekologiczną". Zobacz tutaj http://eko.ac.pl/ Też nie wiem, czy przenieśli
się do TGG, czy zostali tam.
Ponoć duży wybór jest też w Centrum Handlowym "Gaj" - na Świeradowskiej.
Powinni mieć tam soję.

pozdrawiam, misiczka

--
Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu
(Georga E. Moore)

1. Data: 2004-06-14 23:46:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:
> Dla mnie Hit, będzie już chyba na zawsze Hit-em, a nie Tesco ;)
===
Yes, I do. :-)
===

> Co do soi - nie było w Pachnącej Księgarni? Wydawało mi się, że mają
> tam "wszystko" ;)
===
Byłem tam trzy razy w dość dużych odstępach czasu - pani była smutna...
===

> [...]
> i przenoszą ją do
> TGG - nie wiem, czy również ten duży super sam co jest tam na dole?
Astra w TGG to namiastka sklepu. Wprawdzie niektóre towary mają bardzo dobre
(pisałem niedawno o kiełbasie "wiejskiej z gór", mają też chleb z mamuta),
ale przyprawy to dla nich kwiatek do garnituru.
===

> Także w Astrze, ale na pierwszym piętrze było duże stoisko z żywnością
> "ekologiczną". Zobacz tutaj http://eko.ac.pl/ Też nie wiem, czy
> przenieśli się do TGG, czy zostali tam.
===
Dzięki za mapę, wstąpię jutro.
===

> Ponoć duży wybór jest też w Centrum Handlowym "Gaj" - na
> Świeradowskiej. Powinni mieć tam soję.
===
Tam nie bywam. Daleko i pod górkę. To gdzieś obok górki partyzantów?

Ciekawe, że w każdym sklepie można kupić wymyślne, choć ohydne, wyroby z
soi, a jej samej, jak na lekarstwo.

waldek
===

1. Data: 2004-06-15 07:31:30

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek z adresu <x...@o...pl> w wiadomości
<caldbq$h1c$1@inews.gazeta.pl> wymodził(a):

> Tam nie bywam. Daleko i pod górkę. To gdzieś obok górki partyzantów?

Wzgórze Partyzantów jest między Borowską a Ślężną, a Gaj :
http://plan.pl/wroclaw/mapa/index.php?mainMap=1#kwad
rat

Jest tam bardzo fajny sklep ze zdrową żywnością i soję znajdziesz na 100%.

Paulinka

1. Data: 2004-06-15 11:54:35

Od: Nessie <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> Ciekawe, że w każdym sklepie można kupić wymyślne, choć ohydne, wyroby z
> soi, a jej samej, jak na lekarstwo.

A nie macie Geanta we Wrocku? Ja kupuję u siebie w warszawskim, zawsze
jest - na stoisku z różnymi kolorowymi fasolkami i groszkami (jak np.
"Mieszanka śródziemnomorska", hi, hi). Firma chyba Florpak, torebki
takie podłużne, półkilowe. Bardzo niedroga.

Nie szukaj soji (soi?) w stoiskach z 'wyrobami' sojowymi ani w kaszach i
ryżach, tylko w strączkowych. Tesco (warszawskie - Ursynów) też takie ma.

Nessie

1. Data: 2004-06-15 12:48:24

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nessie napisał(a):

> [...]
>
> Nie szukaj soji (soi?) w stoiskach z 'wyrobami' sojowymi ani w
> kaszach i ryżach, tylko w strączkowych. Tesco (warszawskie - Ursynów)

===
Mamy Genta, ale praktycznie za miastem. To niech se tam będzie. Kij mu w
oko.
A z tymi stoiskami w hm to cholery można dostać. W każdym jest inaczej,
tylko chleb zawsze dają na samym końcu. Jest to ich wkład do walki z
chorobami serca. Każdy klient musi przejść kilkaset metrów po dwie bułki,
choć, prawdę mówiąc, dla niektórych jest to jedyny spacer w ciągu dnia :-)
Religa powinien zalecać zakupy w dużych hm.
Soję już znalazłem w Epi i była to ostatnia paczka. Po następną jadę do
Warszawy. Albo do Chin.
Za komuny przynajniej człowiek wiedział co na pewno zastanie w każdym
slepie, na każdej półce: ocet, ocet, ocet, ocet, ocet, ocet, ocet,.......

waldek
===

1. Data: 2004-06-16 07:50:34

Od: "Agnieszka" <a...@c...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hello grupa,
>
> mam pytanko - gdzie we wroclawiu dostane soczewice i ile tak na oko (na oko
> [...]

Sklep "Longinus" na Kościuszki (za niebieskim trzonoliniowcem) - zazwyczaj mają
soczewicę zieloną i czerwoną(droższą), cicecierzycę, ziarna soi i sezamu,
wszelkie wyroby sojowe typu: paszteciki, mleczka, napoje, kotlety, kostkę,
kiełbaski w sosie.
Wybór jest wg mnie spory, dość szybko uzupełniają braki.
Jutro mogę podać konkretne ceny - dzisiaj robię tam zakupy.

Pozdrawiam
Agnieszka

Z czym czutney?
ogrzewanie zsiadłego mleka na ser - pomocy!
Marynata to podstawa, jakies propozycje marynat?
marcepan - lodowka
młoda, kiszona kapusta