Sok - samorobka.... taniocha....

1. Data: 2005-04-26 22:19:40

Temat: Sok - samorobka.... taniocha....
Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec ogladalem program w ktorym powiedziane, ze prawidziwy sok musi
kosztowac (jablkowy minimum 3 pln/1 L)...

a wiec tak kupilem 3 kilo jablek i zelmerem zrobilem sok...wyszlo tego
ponad litr... no i jaka pychotka!!!!!

jablka w drogawym sklepie placilem po 99 groszy...(najtansze)... no
wlasnie wiec litr soku mi wyszedl okolo 3 zl...ale jaki pyszny, pozywny
i gesty..nie jakas lura hortexowska..

no i jakby jablka hurtem kupic....albo na jakims bazarze....

no wlasnie to czemu mowili ze musi kosztowac 3 zl??

1. Data: 2005-04-26 22:51:10

Temat: Re: Sok - samorobka.... taniocha....
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

fReLuZ napisal(a):

>no wlasnie to czemu mowili ze musi kosztowac 3 zl??

Robocizne doliczyles?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"The value of achievement lies in the achieving"

1. Data: 2005-04-27 04:48:25

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d4meq0$il4$1@inews.gazeta.pl>, fReLuZ <f...@i...com.pl>
wrote:

> [...]
>
> no i jakby jablka hurtem kupic....albo na jakims bazarze....
>
> no wlasnie to czemu mowili ze musi kosztowac 3 zl??

Płacąc za sok z Hortexu wcale nie płacisz za sok, który jest tam
najtańszy. To co kosztuje to praca włożona w przygotowanie i sprzedanie
tego soku, łącznei z kosztami reklamy, transportu, marżami etc.

Władysław

1. Data: 2005-04-27 06:18:22

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie zastanawiam nad inną rzeczą...

Czy taki sok z jabłek można spokojnie pasteryzować w butelkach (np. po
kubusiu)?
I ile toto może stać po pasteryzacji?

pozdrawiam
/\/\\/\/

1. Data: 2005-04-27 06:44:14

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy taki sok z jabłek można spokojnie pasteryzować w butelkach
> (np. po
> kubusiu)?
> I ile toto może stać po pasteryzacji?

Sok jabłkowy z sokownika stoi już ponad rok (duuużo wyszło) i
nadal jest dobry.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2005-04-28 10:28:07

Od: "Ewa Grabowska" <g...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> a wiec tak kupilem 3 kilo jablek i zelmerem zrobilem sok...wyszlo tego
> ponad litr... no i jaka pychotka!!!!!

Od kilku tygodni jestem dumna wlascicielka sokowirowki Zelmera. Mam w
zwiazku z tym dwa pytania do bardziej doswiadczonych uzytkownikow:

1. Czy macie jakis sposob na piane, ktora zbiera sie na powierzchni
soku, przede wszystkim jablkowego? Zbieram ja lyzka, ale moze sa lepsze
pomysly?

2. Jak wybierac najlepsze jablka? Mam wrazenie, ze lepszy sok powstaje z
tych, ktore sa przechowywane w kontrolowanych warunkach (sa jedrne i
zielonkawe, nie zolte), ale te sa niestety drozsze.

Dziekuje za wszelkie sugestie.
Ewka

PS. Moja ulubiona kompozycja to ananas + pomarancze (w przewadze) :))

1. Data: 2005-05-01 20:04:57

Od: "AdamGreg" <Adamgreg1@usun_to_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach> Sokowirówka Zelmera wydaje się dziwnie podobna do reklamowanej w
Mango !

jaka oliwa? i gdzie kupic?
M jak Milosc - co jedli ?
Kuchnia grecka
Zapiekanka ziemniaczano miesna z brokulami [P]
Jak się robi poncz