Sony DVP-NS405D/B - dobry wybor?

1. Data: 2002-08-07 13:56:53

Temat: Sony DVP-NS405D/B - dobry wybor?
Od: "Krzysztof Flak" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

do amplitunera sony ...blablabla... 635 (nie pamietam dokladnie typu ale ma
jakies 2 lata)
zalezy mi rowniez na zastapieniu leciwego CD playera, no i aby czytal mp3 i
cdrw
jak nie to to co innego w podobnej cenie?

dzieki

1. Data: 2002-08-07 13:59:37

Temat: Re: Sony DVP-NS405D/B - dobry wybor?
Od: "Krzysztof Flak" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:air9bn$feo$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-08-07 14:06:19

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-17 11:00:19

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cdrw
> jak nie to to co innego w podobnej cenie?

Sony raczej nie należy do dobrych firm w sprzęcie audio dużo tam się płaci
za to, że to SONY.
Trzeba pamiętać że do niedawna urządzenia Sony umyślnie nie czytały płyt
CDR, CDRW i nie odtwarzały MP3 ( wojowali w sądach z NAPSTEREM i uważali że
te nośniki sprzyjają piractwu), ale teraz zmienili zdania i wszystko jest OK

montaz opraw halogenow
Wiertarke chce, nie wiem jaka (Bosh, DeWalt?)
ceramika lazienkowa we wroclawiu
Poszukuje architekta, okolice Błonia
Jaka Pralka?Candy, whirpool, zanussi....