ceramika lazienkowa we wroclawiu

1. Data: 2002-08-07 08:03:21

Temat: ceramika lazienkowa we wroclawiu
Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mozecie polecic jakis sklep z ciekawszym asortymentem niz castorama/obi/itp? bylem
jeszcze w, bodajze adako, na karmelkowej, ale tez ta sama kiepscizna wzornicza.
poszukujemy prostej glazury, jednolitego koloru, 20x20 i 10x10, jedyne co
znalezlismy to na sw. antoniego, marazzi, ale ceny maja dosc zniechecajace. nie chce
mi sie wierzyc ze tak ciezko znalezc proste, gladkie kafle. mozecie cos polecic we
wroclawiu i okolicach?

wojtek

1. Data: 2002-08-07 08:11:46

Temat: Re: ceramika lazienkowa we wroclawiu
Od: "michał rataj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

komandorska

1. Data: 2002-08-07 11:49:13

Od: "mwi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może raab-karcher (jakoś tak się czyta - nie mylić z maszynami do mycia) na
Aviceny - trochę daleki dojazd

pzdr
mwi

1. Data: 2002-08-07 13:51:26

Od: "Maciej J. Pyka" <m...@k...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mwi" <m...@p...onet.pl> napisal(a) w swej madrosci:

> może raab-karcher (jakoś tak się czyta - nie mylić z maszynami do
> mycia) na Aviceny - trochę daleki dojazd
I ceny wyzsze niz w Cermagu na Strzegomskiej.....

Maciek
-
Maciej J. Pyka
e-mail: m...@k...ch.pwr.wroc.pl
-
;-)

1. Data: 2002-08-07 13:57:21

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ceny wyzsze niz w Cermagu na Strzegomskiej.....

dokladnie. a wzornictwo standardowe, poza nielicznymi wyjatkami.

wojtek

1. Data: 2002-08-07 14:15:06

Od: m...@p...eu.org (e-X.) szukaj wiadomości tego autora

>I ceny wyzsze niz w Cermagu na Strzegomskiej.....

Akurat takie jednobarwne, w pastelowych kolorach, mieli dosc tanie
(czeskie). To bylo pare miesiecy temu, nie wiem jak teraz.

K.

1. Data: 2002-08-08 21:08:27

Od: "Irmina Kota" <i...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bystrzycka 69

Użytkownik e-X. <m...@p...eu.org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@1...17.42.99...

> Akurat takie jednobarwne, w pastelowych kolorach, mieli dosc tanie
> (czeskie). To bylo pare miesiecy temu, nie wiem jak teraz.
>
> K.

Poszukuje architekta, okolice Błonia
Jaka Pralka?Candy, whirpool, zanussi....
o kostkach brukowych...inaczej:)
kupno mebli
ksiega wieczysta