Sos worchestershire - da się zrobić samemu?

1. Data: 2004-01-03 16:40:15

Temat: Sos worchestershire - da się zrobić samemu?
Od: "Marko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ma ktoś przepis na taki sosik, bo w sklepach nie mogłem dzisiaj
znaleźć?
Dzięki.
marko

1. Data: 2004-01-03 17:14:09

Temat: Re: Sos worchestershire - da się zrobić samemu?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bt6r31$gdu$1@news.onet.pl>, Marko <m...@p...onet.pl>
wrote:

> Może ma ktoś przepis na taki sosik, bo w sklepach nie mogłem dzisiaj
> znaleźć?

Prędzej znajdziesz w sklepie niż zrobisz go samemu, chociażby dlatego,
że jego produkcja trwa długo. Poszukaj w googlach w archiwum tej
grupy, była tu kilka lat temu zażarta dyskusja w sprawie tego sosu,
także uwagi dotyczące jego produkcji.

Władysław

1. Data: 2004-01-03 18:23:46

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marko" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może ma ktoś przepis na taki sosik, bo w sklepach nie mogłem dzisiaj
> znaleźć?
> Dzięki.
> marko

Przewaznie jest w hipermarketach Carrefour i Geant, dobry jest firmy Lea
Perrins - tanszych nie kupuj, bo nie sa dobre.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2004-01-03 21:38:55

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj w googlach w archiwum tej
> grupy, była tu kilka lat temu zażarta dyskusja w sprawie tego sosu,
> także uwagi dotyczące jego produkcji.

Tylko szukaj pod "worcestershire" (przez c, nie przez ch) :-)

http://tinyurl.com/276cl

Hania

1. Data: 2004-01-04 07:57:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bt7cnl$pm1$1@inews.gazeta.pl>, Hanna Burdon
<h...@n...com> wrote:

> http://tinyurl.com/276cl

Wśród podanych stron znajduje się przepis:

<http://glinki.com/?l=xiV8>

który budzi jednak wątpliwości co do zgodności z "oryginalnym"
przepisem i zawiera przynjamniej jeden ewidentny błąd:

> Commercial recipes say
> that they use anchovies to confuse housewives. Anchovies are
> actually nothing
> but a salt cured sardine.

Anchois to nie sardynki. To sardele, zupełnie inny gatunek ryby, a z
kuchennego punktu widzenia zdecydowanie różniące się smakiem i niestety
też ceną.

Władysław Łoś

[P] babeczki z nadzieniem cytrynowym
mrozona pizza....
Kuchnia
a ja wciaz szukam szklanych foremek do ciasta
Znowu "mango" i nie owoc ;-)