Spadam :-(((((((((((((

1. Data: 2001-01-04 17:11:34

Temat: Spadam :-(((((((((((((
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra to ja juz se spadam i tak wczesnie nie wroce :-(((((. Nie moge biedna
w chacie korzystac z netu, poki nie bede miala do niego tanszego dostepu
:-((((. W dodatku wbrew temu wszystkiemu z niego korzystalam, bo jak zawsze
nie moglam wyrobic i starzy beda sie wkurzac :-(((((. Ciagle sie tylko chamy
jedne czepiaja, wiec zwieje se z chaty i nie wroce juz do budy, bo wszyscy
sie tam nade mna znecaja psychicznie. Niby to ja wyzsze sfery mam sie uczyc,
jakby kurde chamy nie widzialy, ze ja tego nie bede robic, bo nie chce
skonczyc jak moj brat dupek. Przeprowadze sie do nowej rodziny, ktora nie
bedzie kazala mi chodzic do budy, bede miala komp i net i wreszcie bede
mogla sie tym wszystkim nasycic. Jezu, musze juz isc, nie, nie chce
:-(((((((.
Pa
Ania

1. Data: 2001-01-05 20:33:39

Temat: Re: Spadam :-(((((((((((((
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bedzie kazala mi chodzic do budy, bede miala komp i net i wreszcie bede
> mogla sie tym wszystkim nasycic. Jezu, musze juz isc, nie, nie chce

Dostaniesz komp i net za darmo. Nowa rodzina będzie tak miła, że da Ci
darmowo pełną wolność: net, niechodzenie do szkoły, itp. Do końca życia
będziesz żyła w dobrobycie, szczęściu i zachowasz piękność, bo nie będziesz
musiała nigdy pracować. Świetnie - napisz za trzydzieści lat, jak Ci się
powodzi.

1. Data: 2001-01-05 21:53:50

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>napisz za trzydzieści lat, jak Ci się
> powodzi.
za piecdziesiat, Strix, za piecdziesiat!!!
gaga

Pierwszy siwy wlos
Dynamiczna teoria osobowości (pranie charakteru?)
FREE & EASY PICTURES! NO BULL SHIT! 7286
stygmaty
Ciągła depresja i myśli samobójcze