Transpersonalizm

1. Data: 2001-01-04 19:44:34

Temat: Transpersonalizm
Od: "piotr oles" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich po raz pierwszy! :-))
Poszukuję polskich tekstów dotyczących transpersonalizmu, psychologii
integralnej, Wilbera. Może ktoś coś ma, sam tłumaczył lub ma dostęp?
pliiiiz!
Kaśka

1. Data: 2001-01-11 00:25:41

Temat: Re: Transpersonalizm
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja cos mam ale w ksiazkach , niektore rozdzialy o tym mowia , ale skoro juz
szukasz to moze potrzebujesz czegos wiecej >

1. Data: 2001-01-11 19:16:44

Od: "piotr oles" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebne mi są raczej teksty nie wydanych jeszcze u nas książek Wilbera
np.:
"Spectrum of consciousness" czy "Sex, Ecology, Spirituality". Mam linki do
stron, ale tłumaczenie tego wszystkiego zajmie mi zapewne całą resztę mojego
cennego życia; stąd moja prośba...
dzięki w każdym razie
Kaśka
Użytkownik "renton" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ja cos mam ale w ksiazkach , niektore rozdzialy o tym mowia , ale skoro
juz
> szukasz to moze potrzebujesz czegos wiecej >

Pierwszy siwy wlos
Dynamiczna teoria osobowości (pranie charakteru?)
FREE & EASY PICTURES! NO BULL SHIT! 7286
stygmaty