Sponsoring

111. Data: 2012-02-10 23:11:38

Temat: Re: Sponsoring
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:57:35 +0100, medea napisał(a):

> Ciekawe to jest to, jak wiele wniosków potrafisz wyrzeźbić z jednego
> słowa, które - owszem - miało na celu podkreślić więź między córką a
> matką, ale bynajmniej nie w opozycji do ojca, tylko bardziej opozycji do
> dwóch przypadkowych sobie kobiet, jeśli już.

Nie ze słowa, tylko zdania: "No bez przesady! Tylko i wyłącznie dla faceta?
Przede wszystkim liczy się czułość i życzliwość w stosunku do własnej
córki. Ja w tym zdaniu widzę dwie bliskie kobiety, matkę i córkę i
męża/ojca.

> A ja oczywiście mam takie zapędy. Przecież wywnioskowałaś to i
> postawiłaś diagnozę na podstawie słów "własna córka". ;>

Na podstawie calego zdania, w którym wystąpił też ojciec.

> Jesteś kompletnie durna, skoro uważasz, że mam zamiar podobnie się
> Ciebie czepiać, jak Ty mnie.

> A następnym razem czytaj do końca post, na który odpowiadasz.

j.w.

--

XL

112. Data: 2012-02-10 23:18:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:05:06 +0100, Chiron napisał(a):

> Przede wszystkim uważam, że córka wychowana bez ojca (ojciec patologiczny
> lub brak)

...czyli feministki też tu się wliczają, w ten brak ojca lub w ojca
patologicznego 3-)

> nie będzie potrafiła tworzyć trwałych i zdrowych związków z
> mężczyznami. Czy Twoja praktyka (własne obserwacje) tego nie potwierdzają?

Mam taki przykład najbliższy naprzeciwko - jest tam ojciec w pewnym sensie
patologiczny lub nieobecny, bo chory (z usuniętą częścią jednej półkuli
mózgowej, zaraz po urodzeniu się córki), więc funkcjonujacy jak dziwecko, n
ie jak ojciec, nie biorący zupełnie udziału w życiu córki. Jest matka,
która dominuje z konieczności ale i z powodu braku piątej klepki (tzw
psiara, dla niej wazne sa tylko jej psy).
Córka ma już 30 lat i ani słychu o mężu, ba, o jakimkolwiek bliskim
meżczyźnie, koledze... I w ogóle jest "dziwna" - nieśmiała, zahukana, matka
wodzi rej we wszystkim.

113. Data: 2012-02-10 23:20:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:15:16 +0100, medea napisał(a):

> Moje obserwacje potwierdzają też to, że wiele dziewczyn, które miały
> ojców (wcale nie patologicznych), nie potrafi stworzyć trwałych i
> zdrowych związków z mężczyznami. Myślę, że procentowo te wartości są
> zbliżone.

Kwestia rozszerzenia pojęcia patologii - dla mnie każdy ojciec, który nie
ma wpływu na wychowanie córki, jest patologiczny.

--

XL

114. Data: 2012-02-10 23:20:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:19:33 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>>

> Robimy eksperyment: musisz oddać swoje dziecko pod opiekę na jakiś czas
> pedagogowi. Masz kilku do dyspozycji i tak się składa, że ten, który jest
> najbardziej utytułowany, nawet jest autorem popularnych książek na temat
> wychowania dzieci, które i Ty czytałaś i Ci się spodobały- jest wśród
> kandydatów do opieki nad Twoim dzieckiem. Jednak jakiś czas temu poznałaś go
> i wiesz, że jedno jego dziecko prostytuuje się i narkotyzuje, a drugie się
> powiesiło. Pytanie: czy powiesz sobie: "Nemo propheta in patria sua"- i
> spokojnie oddasz mu swoje dziecko pod opiekę czy też może zrobisz coś

:-)
--

XL

115. Data: 2012-02-10 23:39:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 21:08:50 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Może pomyślisz, że naginam, ale jeśli nie potrafiły stworzyć związków, to w
> moim przekonaniu ci ich tatusiowie byli tylko z zewnątrz i na pokaz tacy
> "super" .

O to to, coś w tym sensie przed chwilą napisałam.
--

XL

116. Data: 2012-02-10 23:40:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 21:26:24 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> E, no to bylo od razu powiedziec, ze Zyd, a nie wymyslac o samobosjwtach
> dziecka. Od razu byloby jasne co naprawde masz do goscia. Japierdziele, ten
> antysemityzm wyzarl ci mozg calkowicie.

Ty masz kompleks.
--

XL

117. Data: 2012-02-10 23:42:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2012 21:54:24 +0100, medea napisał(a):

> Przede wszystkim nie tędy droga, bo w ogóle nie będę szukała opieki dla
> dziecka według klucza "uczoności" tylko zażyłości.

Załóż, ze jesteś w obcym miejscu, bez znajomych.
I dowiadujesz się o kilku pedagogach mieszkających blisko, w tym o owym
"uczonym".
Piszę to, bo kiedyś na wczasach w nocy musiałam szukać jakiegoś lekarza
prywatnego dla dziecka... Analogia jest.

--

XL

118. Data: 2012-02-10 23:54:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-10 08:59, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie zauważyłaś takiej prawidłowości: dobry psychoterapeuta nie pisze
> książek. Książki- czasem nawet bardzo ciekawe- piszą psycholodzy, którzy
> się na psychoterapeutów nie nadają. Przykładów mogę Ci wymienić kilka- i
> to bardzo znanych: choćby Bruno Bettelheim: pisał wspaniałe książki o
> wychowaniu dzieci, no ale syn mu popełnił samobójstwo...

A Panu się nie pomerdało z Benjaminem Spockiem?
Bo tego syn akurat popełnił samobójstwo, natomiast z Bettelheimem
związek taki, że Bruno sam się siebie.
No i Bettelheim bezpośrednio poradników o wychowaniu szczylstwa nie pisał.

Qra

119. Data: 2012-02-10 23:56:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-10 22:43, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

Takiego, co ma wypasione superwizje.

Qra
--
szybko się uczę

120. Data: 2012-02-10 23:59:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-02-10 20:05, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> patologiczny lub brak) nie będzie potrafiła tworzyć trwałych i zdrowych
> związków z mężczyznami. Czy Twoja praktyka (własne obserwacje) tego nie

Ale za to jakie emocjonujące życie mają, łał.

Qra

Konsekwencje.
po 15 minutach ogladania Czasami zycie bywa znosne
Świat poza kurnikiem
Świat przybiera postać neotaylorowskiego systemu.
Królowa śniegu