Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych

31. Data: 2009-04-02 13:54:22

Temat: Re: Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Apr 2009, Andrzej S. wrote:

> Nie wiem jak to sie potoczy dalej, ale mocuje opaskami
> plastikowymi (za grosze w hipermarketach na setki szt).
> Same budki zrobilem z resztek rur plastikowych, walających
> sie po budowie. Denko i daszek z deski.
>
> http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#53078637
67537120306

> Opaski mam zamiar przecinac (nożyczkami) po kazdym sezonie,
> budke czyscic i zawieszac w ten sam sposób na nowo.
> Drzewo nie ucierpi od ucisku.
>
> pozdro
> --
> A S

Bardzo dobrze.
Jednak kot będzie mógł włożyć przez ten otwór łapę i zginając ją dosięgnąć
dna. Potrzebny jest kawałek prostego korytarza o długości 5 cm. Dlatego
przednia scianka profesjonalnych budek jest z podwójnej deski. W taki
korytarz kot włozy łapę ale nie będzie mógł jej zgiąć i nic nie wyciągnie.

D.P.

32. Data: 2009-04-02 14:33:05

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@d...abc.com.pl pisze:

> [...]
> cm. Dlatego przednia scianka profesjonalnych budek jest z podwójnej
> deski. W taki korytarz kot włozy łapę ale nie będzie mógł jej zgiąć i

Zwracalem na to uwage, ale nie chcialem komplikowac konstrukcji.
Budka jest wiec gleboka, kocisko nie powinno wyhaczyc ptaszka.
Z przodu tez nie ma takich galezi, na których by stanal.
Z góry nie siegnie, bo daszek.

pozdro
--
A S