Sposób na nakładanie samoopalacza..? Z doświadczenia...

From: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Sposób na nakładanie samoopalacza..? Z doświadczenia...
Date: Thu, 24 Mar 2005 22:57:45 +0100

Witajcie!

Chciałabym zapytać Was i poradzić się...
Osoby z doświadczeniem, jeśli chodzi o samoopalacze wszelkiej maści, czy
macie jakieś sposoby, by jak najlepiej nałożyć samoopalacz i wyjść z tego
bez smug, plam itp..?
Wiem, że wiele ludzi używa tego rodzaju 'opalenizny' z różnych powodów, a ja
jestem w tym raczej początkująca ;-) (a pewnie nie tylko ja)
Na pewno istnieją sposoby, by jak najlepiej wyjść z tego bez szkód ;-)
Ostatnio zaopatrzyłam się w samoopalacz w piance Dax Cosmetics i
zastanawiam się jak podejść do tego.. Niby jest instrukcja, ale zawsze
lepiej jest zapytać kogoś, kto używał ;-) Tutaj zwracam się do Was.
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki i podpowiedzi.. Na pewno nie
tylko ja :-) wiem, że troszkę osób się z tym zmaga..

Aha.. i jeszcze coś mi zaświtało.. Jak się mają samoopalacze do cer
'trudnych' z wypryskami?
Czy nie ma żadnych przeciwwskazań? Czy wypryski 'przeszkadzają' w efekcie
samoopalacza, dając negatywne efekty wizualne?

Jak zwykle bardzo serdecznie pozdrawiam, tym razem z dodatkiem życzeń
wiosenno - jajecznych ;-)
Oby wreszcie słonko dało o sobie znać a zielona trawka i kwiaty
zapachniały soczystymi kolorami!

Luiza