Spotkanie 12.X g. 18

181. Data: 2007-10-15 19:50:06

Temat: Re: Spotkanie zoologiczne
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nasza")

> idź idź i bzdur na dugi raz nie oglądaj
> już lepsze było z ArchX o trzecim oku ;)

Herbatkę sobie postawiłam obok - najwyżej mi się wyleje, jak coś
śmiesznego napiszesz.... Zaraz idę spać, bo po ostatniej nocnej
Polaków... hmmm... to mam wory pod oczkami, a przecież niedługo się
zobaczymy, to byś się jeszcze wystraszył ;-P
No dobrze, dobrze, tak sobie tylko marzę :-D

--
XL wiosenna

182. Data: 2007-10-15 20:01:56

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobaczymy, to byś się jeszcze wystraszył ;-P
> No dobrze, dobrze, tak sobie tylko marzę :-D

oglądasz jakieś debaty
Shreka uważasz za bzdet
o czym z tobą gadać...?!

183. Data: 2007-10-15 20:27:41

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> oglądasz jakieś debaty
> Shreka uważasz za bzdet
> o czym z tobą gadać...?!

Shrek jest pięęękny!
Ze mną o Shreku możesz pogadać,
ale nie dziś kurdę, bo nie mam czasu!

- JaKasia

184. Data: 2007-10-15 21:19:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Shrek jest pięęękny!
> Ze mną o Shreku możesz pogadać,

Gadać o Shreku to jak o sobie... ;)

185. Data: 2007-10-15 22:00:02

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gadać o Shreku to jak o sobie... ;)

No to zaproś na bagno!
Toz to wieksza atrakcja niz jakies stolyckie knajpy!

Czy piwo to u was na bagnie mozna kupic?
W razie czego goscie mogą przywieźć...

- Zielona Fiona

186. Data: 2007-10-15 22:05:38

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> To ciężko Ci będzie ujść - będziesz zauważalny!
> :-)

Mam Taką nadzieję!... ;)

michał

187. Data: 2007-10-15 22:09:27

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał w wiadomości

> [...]

Będziesz łysy???
Ja cie nie rozpoznam !

188. Data: 2007-10-15 22:13:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zapro? na bagno!
> Toz to wieksza atrakcja niz jakies stolyckie knajpy!
>
> Czy piwo to u was na bagnie mozna kupic?
> W razie czego goscie mog? przywieĽć...
>
> - Zielona Fiona

nie cierpię gości na MOIM bagnie
zawsze się jakiś osioł napatoczy
i przypnie jak rzep do psiego...
albo jajaś baba przyssie co to
jej pisanyś ponoć -wg niej- był!

189. Data: 2007-10-15 22:15:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli będzie nikt?
> Nie no, ja będę!
> :-)

No, ja też będę - lecz my to nie są wszyscy... ;D
W związku z tym, Fly może nie zechce zdjąć koszulki. Powie, że chciał owszem
zdjąć, ale przy wszystkich. ;)

michał

190. Data: 2007-10-15 22:19:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" napisał w wiadomości:

> Będziesz łysy???
> Ja cie nie rozpoznam !

Nie, golę się w kilku innych miejscach... głowy: broda, wąsy, małżowiny
uszne (obie) ;DDD

michał

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)