Spotkanie u Boguslawa - IDENTYFIKATORY

1. Data: 2003-05-15 10:40:29

Temat: Spotkanie u Boguslawa - IDENTYFIKATORY
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

proponuje, zeby kazdy sobie zrobil identyfikator ze swoim grupowym
nickiem - chyba latwiej bedzie nam sie wtedy zapamietac (no chyba, ze to
tylko ja jestem tak do tylu z twarzowa znajomosvcia zgrupownikow). Moze
to byc zwykla karteczka przypieta szpilka. A ja sobie zrobie rysunke, o!
:))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2003-05-15 11:17:38

Temat: Odp: Spotkanie u Boguslawa - IDENTYFIKATORY
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> tylko ja jestem tak do tylu z twarzowa znajomosvcia zgrupownikow). Moze
> to byc zwykla karteczka przypieta szpilka. A ja sobie zrobie rysunke, o!

I to jest dobry pomysl :-)
Sama sie zastanawialam jak tu zaproponowac, aby kazdy opisal sie?
Nawet, gdy bedziemy sie przy powitaniu przedstawiac to i tak
niewiele nazw (nazwisk) jestem w stanie zapamietac.
A trudno mówic "przypomnij mi kim jestes"
Popieram pomysl.
Biore sie za robienie identyfikatora.

Pozdrawiam Krycha.

3. Data: 2003-05-15 11:34:34

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

No przeciez mial byc wizerunek kreta. Nawet chyba ktos
przedstawial na grupie prototyp o ile dobrze pamietam.
Kret to kret, a jak pracownik dworca PKP albo parkingu,
zalewu czy czego tam jeszcze - bedzie mial przypiety
identyfikator ze swoimi danymi, to moze byc sila
wcielony przez Was na spotkanie.
Pozdrawiam - Zosia

PS. Zabieram glos mimo, ze mnie nie bedzie
ale dobrze pamietam tego krecika.

4. Data: 2003-05-15 12:52:34

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości
> No przeciez mial byc wizerunek kreta. Nawet chyba ktos
> przedstawial na grupie prototyp o ile dobrze pamietam.
(...)

Co innego identyfikator przynależności do grup,
a co innego identyfikator osobisty imię, czy 'nick'. :-)
Samochód mam już oznakowany identyfikatorem grupowym :-)))

Pozdrawiam Krycha

5. Data: 2003-05-15 14:07:52

Temat: Re: Spotkanie u Boguslawa - IDENTYFIKATORY
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko ja jestem tak do tylu z twarzowa znajomosvcia zgrupownikow). Moze
> to byc zwykla karteczka przypieta szpilka. A ja sobie zrobie rysunke, o!

:)
moim identyfikatorem bedzie skorzany
kowbojski kapelusz
:)