Spotkanie w GDANSKU?

1. Data: 2003-05-06 15:36:16

Temat: Spotkanie w GDANSKU?
Od: "Kostek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Na grupie czesto pojawia sie propozycja spotkania dziewczyn z Krakowa, a ja
jestem z Gdanska wiec nie moge skorzystac a szkoda :(
Pomyslalam wiec sobie, ze moze dziewczyny z Trojmiasta mialyby ochote na
male spotkanie przy piwku tak dla urody ;) np. w weekend.
Co wy na to dziewczyny?

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-05-06 20:58:21

Temat: Re: Spotkanie w GDANSKU?
Od: "JoAsienka" <w...@d...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno Kostek ślicznie napisał, iż :
> [...]
> Pomyslalam wiec sobie, ze moze dziewczyny z Trojmiasta mialyby ochote
> na male spotkanie przy piwku tak dla urody ;) np. w weekend.
W ten weekend nie moge, bo mam szkole, w przyszly jade do Warszawy, a w
nastepny znow mam szkole, ale moze tak kolo 31 maja ? Serio pisze, bo
chetnie bym sie spotkala, ale taki mam napiety grafik :)

--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia

1. Data: 2003-05-07 06:59:18

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka <w...@d...poczta.fm> wrote:

> W ten weekend nie moge, bo mam szkole, w przyszly jade do Warszawy, a w
> nastepny znow mam szkole, ale moze tak kolo 31 maja ? Serio pisze, bo
> chetnie bym sie spotkala, ale taki mam napiety grafik :)

A moze w srodku tygodnia jakos? Np. w przyszlym tygodniu? Sroda?

megi

1. Data: 2003-05-07 08:29:29

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajny pomysł!!!
Niestety w ten weekend jestem poza miastem, ale w tygodniu np. środa :)
to z WIELKĄ chęcią!!!!!
Teraz tylko pytanie: w Gdańsku czy w Sopocie????

Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-05-07 09:26:29

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@b...onet.pl> wrote:
> [...]
> to z WIELKĄ chęcią!!!!!
> Teraz tylko pytanie: w Gdańsku czy w Sopocie????

Ja jestem za Gdanskiem! Z tego co wiem jest nas wiecej z Gdanska, poczekajmy
niech sie wszyscy wypowiedza... :-)
Seva??

megi

1. Data: 2003-05-07 09:30:37

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być Gdańsk!
Taka fajna kawiarnie tam otworzyli, vis a vis Gazety Wyborczej i ASP...

To tylko taka sugestia...:))

Buziaki,
K.

1. Data: 2003-05-07 09:55:46

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał(a) w wiadomości

> Seva??

Ja się nie odzywam - nie jestem kobietą i piwa nie piję.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-07 09:55:47

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Taka fajna kawiarnie tam otworzyli, vis a vis Gazety Wyborczej i ASP...

Na Tkackiej znaczy się.

1. Data: 2003-05-07 10:15:47

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> wrote:

> Ja się nie odzywam - nie jestem kobietą i piwa nie piję.

Juz sie tak nie kryguj, przeciez wiadomo, ze tez jestes zaproszony ;-)

megi

1. Data: 2003-05-07 10:25:49

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Juz sie tak nie kryguj, przeciez wiadomo, ze tez jestes zaproszony ;-)

To miło - dziękuję. W moim przypadku to mało realne - nie przepadam za
takimi spotkaniami, ale z drugiej strony lubię wiedzieć kto siedzi po
drugiej stronie monitora. Poza tym musiałbym przyjść z całą rodziną (bez
zony się nie ruszam, a jak żona to i dziecko), a mój dwuipółletni bąbel
może uprzykrzyć każde spotkanie, tym bardziej, że ma mieć "siedzący"
charakter.
Może podjadę pooglądać Was z daleka. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|
|--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl <--|