Spotkanie w Warszawie

131. Data: 2009-09-29 07:39:28

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h9rht3$pp$1@inews.gazeta.pl...

> Mogę za Ciebie zapłacić.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

No widzisz- żaden z Ciebie dżentelmen. Wszak dżentelmeni NIGDY nie mówią o
pieniądzach:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

132. Data: 2009-09-29 07:55:35

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszheri" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Nie bój się mnie Flyer, nasze chemie nie nadają na tym samym ukaefie.
> -aszheri-

Cześć. Tu wujek dobra rada. Umówcie się na zajebisty seks, rypanie, czy jak
tam zwał tak zwał - może być nawet stosunek pciowy. O wiele łatwiej się nie
bzyknąc gdy jest się już na bzykanie umówionym, niż bzyknąć będąc umówionym
na niebzykanie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

133. Data: 2009-09-29 08:04:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Całkiem ubraną pocałować w ramię może trudno być.
>
> Qra

A nagą w rękę to strata czasu:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

134. Data: 2009-09-29 08:19:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

flyer pisze:

> Uwielbiają, albo ... boją się, że ktoś może mieć o nich negatywne zdanie
> i stąd wynika ich [facetów] "niedostępność", boją się braku akceptacji i
> wszelkimi możliwymi sposobami starają się tę akceptację uzyskać. :)

coś ty, to mężczyźni boją się takich rzeczy :)

135. Data: 2009-09-29 08:42:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A nagą w rękę to strata czasu:-)

Ta... nagą to czasami najkorzystniej pocałować w dupę...

Qra, brutalnie

136. Data: 2009-09-29 09:05:40

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 23:03, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Wreszcie jakaś dobra wiadomość. ;> Nie wiesz, albowiem byłem przytyłem i
> zdjęć z przytyciem w necie nie mam. ;P A z ciekawości - a ja wiem, jak
> Ty wyglądasz Suoneczko? ;>

Powiadam Ci nie, Perełciu. Urok znajomości via net polega na tym,że
nigdy nic nie wiesz na pewno. Nie wiesz czy zdjęcie jest moje, czy
piszę prawde czy wyobrażenia, czy jestem Vip-em czy gęsiareczką, czy
jestem kobietą mężczyzną czy obojga płci i tak
dalej...dalej...dalej.... ;))))
Jedyną prawdą jest glos, który usłyszysz przez pewien znany
komunikator.

> ;> To jest specyficzny kolega - powiedziałbym, że bez zahamowań -
> zwłaszcza w temacie dłubania w nosie w trakcie rozmowy i lepienia kulek.
> Na jego obronę muszę dodać, że podczas tej czynności nabywa bardzo
> inteligentnego, skupionego i głęboko zamyślonego wyrazu twarzy. :)))

No i widzisz... to sie nazywa szczerość w lansowaniu się... ;D

> Pozdrawiam
> Flyer

pozdrawiam
-aszheri-

137. Data: 2009-09-29 10:55:37

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> A nagą w rękę to strata czasu:-)

Pewnie! Jak nie ma złota i brylantów, to niech idzie na bazar! :)

michał

138. Data: 2009-09-29 11:15:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Nie rób tego. Popsujesz całą długo budowaną Chironową wizję.

O, przepraszam... Myślałem, że to zwykła babka z piasku! Psia kręć! Dobrze
że dzisiaj nie przeklinam...

michał

139. Data: 2009-09-29 11:18:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> No widzisz- żaden z Ciebie dżentelmen. Wszak dżentelmeni NIGDY nie
> mówią o pieniądzach:-)

Ta reguła działa tylko w środowisku dżentelmenów.

michał

140. Data: 2009-09-29 11:23:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> [...]
> łatwiej się nie bzyknąc gdy jest się już na bzykanie umówionym, niż
> bzyknąć będąc umówionym na niebzykanie :)

Zasady z Twojej szkoły mogą się nie sprawdzać. Bo można umówić się na
niebzykanie, a na miejscu wypowiedzieć wysokoerotyczne "Klamałem!" :)

michał

Robaks, pomówmy o emocjach ...
konkret sie liczy :)
Dwa przypadki.