Spowiedź

1. Data: 2013-12-22 21:40:40

Temat: Spowiedź
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tam przygotowania do Świąt? Co ze spowiedzią?

2. Data: 2013-12-22 21:50:44

Temat: Re: Spowiedź
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-22 21:40, zdumiony pisze:
> Jak tam przygotowania do Świąt? Co ze spowiedzią?

co tak pusto na grupie

3. Data: 2013-12-22 22:13:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-22 21:40, zdumiony pisze:
> Jak tam przygotowania do Świąt? Co ze spowiedzią?

Kolejny ksiądz na grupie?
Puk puk
;)

Ewa

4. Data: 2013-12-23 15:48:44

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
Przecież każdy wątek to wielki wibrator boziowania się zrobił, wiocha zdziczała.

5. Data: 2013-12-23 20:25:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-12-22 21:50, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> co tak pusto na grupie

Kolejka do konfesjonału długa.

6. Data: 2013-12-24 19:20:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2013 20:25:49 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-12-22 21:50, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Kolejka do konfesjonału długa.

Jacy parafianie taki ksiądz
a jaki ksiądz taka kolejka
i kółko adoracji się zamy
ka ;)

7. Data: 2013-12-24 19:27:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Jak tam przygotowania do Świąt? Co ze spowiedzią?

Wyznawanie negatywności jeest ok, ale szczegóły takie jak w KrzK połączone z
upokarzaniem się to ekshibicjonizm. Spowiedź powinna likwidować poczucie
winy czy hańby, a nie w nim ludzi utwierdzać.

--
????
???

8. Data: 2013-12-24 19:44:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 19:27:10 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Wyznawanie negatywności jeest ok, ale szczegóły takie jak w KrzK połączone z
>
> upokarzaniem się to ekshibicjonizm. Spowiedź powinna likwidować poczucie
>
> winy czy hańby, a nie w nim ludzi utwierdzać.

W KrK spowiedź jest elementem wychowania osobowości do uznawania własnej omylności i
słabości ulegania POpędom przed drugim człowiekiem, w celu
wyrobienia zdolności obiektywizacji własnej natury i wejścia na drogę
samouświadomienia. W takiej perespektywie to wcale nie jest aż takie
chorobliwe. Jest to cwiczenie przekraczania naturalnej skłonności do
racjonalizacji własnego nieprzystosowania i przenoszenia jego przyczyn
na innych w celu wyparcia. W sumie mała "obowiązkowa" psychoterapia ;)

9. Data: 2013-12-24 20:40:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com wrote:

> [...]
> racjonalizacji własnego nieprzystosowania i przenoszenia jego przyczyn na
> innych w celu wyparcia. W sumie mała "obowiązkowa" psychoterapia ;)

A nie metoda instytucjonalnej kontroli przypadkiem? Ledwo toleruję fakt, że
ludzie fiskusowi muszą się spowiadać ze spraw materialnych. Razi mnie
właśnie aspekt jednolitej instytucjonalizacji spraw ducha. Tego w
politeizmie nie było --- ktoś czuł się nieczysty, szedł na ablucję do
strumyka i składał ofiarę w świątyni tego boga, którego sądził, że go
obraził. Nie pytano go co zrobił.

--
????
???

10. Data: 2013-12-24 21:24:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 20:40:31 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
>
> politeizmie nie było --- ktoś czuł się nieczysty, szedł na ablucję do
>
> strumyka i składał ofiarę w świątyni tego boga, którego sądził, że go

Szybciej uświadamiasz sobie co trzeba gdy wierzysz że za własne bledy
odpowiadasz osobiście. Przeciez nie twierdze ze ta religia nie używa
psychomyków. Tyle ze wpierw w imię efektywności formacji straszyli
piekłem a dziś łagodzą tą wielopokoleniową traumę Bożym Miłosierdziem ;)

Cichy i pokornego serca
Stopień psychopatii
Kpiny z za grobu
Re: Bliskość emocjonalna podczas wspołzycia
No wyszło szydło z worka