Sprawa "zgwalconej" Agaty

1. Data: 2008-07-05 11:34:30

Temat: Sprawa "zgwalconej" Agaty
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

inny punkt widzenia.

Troche za ostro,
ale porusza wiele innych aspektow sprawy (aspekt ojca i dziadka).
W przeciwienstwie np. do Millera ktory rozwiazaniem sprawy widzial tylko
szybka aborcje.

Ale zaraz - moze na tym polega trend wspolczesnosci?
Wygoda za wszelka cene i niechec do poruszania problemow.

Mowiac cynicznie - bo co pytac gdzie sa i byli rodzice nieletniej Agaty i
jej chlopaka?
Mozna by ich tylko wprowadzic w niepotrzebne poczucie winy.
A tak - aborcja i spokoj. I tak do nastepnego razu.

Pospieszalski:
http://janpospieszalski.salon24.pl/81612,index.html

Duch

2. Data: 2008-07-05 12:03:53

Temat: Re: Sprawa "zgwalconej" Agaty
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 13:34, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> bo co pytac gdzie sa i byli rodzice nieletniej Agaty i
> jej chlopaka?

Myślałam o tym cały czas.
Rodzice jakby nie istnieli w tej całej sprawie. Czyli wiadomo, jaki
rodzaj ludzi. W mojej rodzinie byłoby to sprawą wszystkich - rodziców
też. I na pewno rodzice zjęliby zdecydowane stanowisko, na pewno nie
proaborcyjne.

> Mozna by ich tylko wprowadzic w niepotrzebne poczucie winy.
> A tak - aborcja i spokoj. I tak do nastepnego razu.

Ano właśnie. Nauki z tego dla tych ludzi żadnej - no, może taka, że
jak się znowu przydarzy, to się znowu usunie, a co se tam szkodzi
pohasać :-(((

3. Data: 2008-07-07 00:16:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważaj!
Onanizowanie się pospieszalszczyzną bardzo niedobre dla głowy.
Powaga.

--
CB

4. Data: 2008-07-07 08:53:53

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 02:16, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Uważaj!
> Onanizowanie się pospieszalszczyzną bardzo niedobre dla głowy.
> [...]
- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Tylko paszczakom samodokazywanie pozostało. Spadaj, paszczak :-)

5. Data: 2008-07-07 09:10:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwal się debilko i spójrz w lustro.
Cuchnąca padliną łajzo.

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

Tylko paszczakom samodokazywanie pozostało. Spadaj, paszczak :-)

6. Data: 2008-07-07 09:54:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

Malo sprytnie uciekles od dyskusji.
Wpisujesz sie zreszta w trendy - jak cos niewygodne - opluc.
Duch

7. Data: 2008-07-07 09:57:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
g.googlegroups.com...

"Myślałam o tym cały czas.
Rodzice jakby nie istnieli w tej całej sprawie. Czyli wiadomo, jaki
rodzaj ludzi."

uhu. Tez myslalem o rodzicach. Oni jakby byli nieobecni, przynajmniej
tak to w mediach bylo.

Prawdopodobnie wykladowca spotkal sie z matka
i na szybko ustalili - aborcja i po klopocie.
Kit z "gwaltem" mial pomoc sprawie.
Bardzo kiepscy rodzice.

Duch

8. Data: 2008-07-07 10:00:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast pieprzyć trzy-po-trzy spójrz lepiej na siebie.
Powaga.

9. Data: 2008-07-07 10:16:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pospieszalski jest pretensjonalny i nadsterowny w formułowaniu
swoich tupeciarskich oskarżeń. To co robi to niezmiennie zamiana
uwarunkowanych, patologicznych emocji na patologię słowotwórczą
IMHO.

Dlatego pospieszalszczyzna jest niezdrowa IMHO oraz przemawia
do tych, którzy mają podobne jak Pospieszalski skłonności, czyli
tych, którzy są uwarunkowani podobnie jak on.
Dla pozostałych jest w dużym stopniu obojętna lub co najwyżej
niezdrowa.
Dla mnie to co robi Pospieszalski jest odrażające, gdyż nie ma
prawa oceniania kogokolwiek w ten sposób ani prywatnie ani
tym bardziej na poziomie społecznym.

Ulegając jego chorym i naznaczonym kalectwoem emocjonalnym
"tworom" pseudo-intelektualnym wzmacniasz u siebie to chore
[emocjonalnie] uwarunkowanie, które pielęgnujesz i które dzięki
pisiorom i pospieszalszczyźnie uznajesz za "normę".

Zamiast tego powinieneś raczej nauczyć się szacunku dla tych,
którzy nie mają ochoty podzielać wartości twoich, Pospieszalskiego
oraz propagowanych przez pisiory.
To prawdopdobnie bardzo trudne, ale to nie powód, aby nawet nie
próbować, co wydaje się już niewyobrażalnie chore IMHO.

Zauważ także, że to co nazywasz z mojej strony "pluciem" jest
moją reakcją (analogicznie jak np obrona konieczna) na
A) pospieszalszczyznę oraz B) duchowiznę, które są rzeczywistym
"pluciem".
Byłbyś wielki, gdybyś był zdolny, aby takie-coś zauważać.
Powaga. ;)

10. Data: 2008-07-07 10:32:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 11:10, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Odwal się debilko i spójrz w lustro.
> Cuchnąca padliną łajzo.

Wybaczanie ci staje się moim nałogiem :-)
A procenty od kapitału rosną, rosną...
:-)

SZKODA...
gwalt psychiczny