Sprostowanie do informacji o diecie dr. W. Price

1. Data: 2004-06-03 14:04:07

Temat: Sprostowanie do informacji o diecie dr. W. Price
Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mlodziez.optymalni.one.pl/grupy/article.php?
id=4990&group=dieta.optymalna

Na portalu diety optymalnej zostala zamieszczona kolejna falszywa
informacja , tym razem o "diecie dr W. Price" (vide link powyzszy).
Panie Trojanowski , podziwiam pana zrecznosc w manipulowaniu informacja, ale
tym razem jestem zmuszona skorygowac to co pan "wciska" optymalnym.
Proponuje aby pan sobie poczytal dokladnie to co W.Price napisal w swojej
ksiazce i nie wypisywal w swojej gazetce bzdetow.
Powiem tylko krotko: dr W W. Price nie opracowal zadnej diety, ani tym
bardziej jego ksiazka nie jest zadnym dowodem przemawiajacym za dietami
niskoweglowodanowymi.

annaklay

2. Data: 2004-06-04 07:30:45

Temat: Re: Sprostowanie do informacji o diecie dr. W. Price
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

czy mogłabyś umieszczać sprostowania tam gdzie jest ich miejsce tzn. w tym
przypadku na portalu młodzieży optymalnej.

3. Data: 2004-06-04 13:07:38

Od: " annakaly" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> czy mogłabyś umieszczać sprostowania tam gdzie jest ich miejsce tzn. w tym
> przypadku na portalu młodzieży optymalnej.

Niestety nie moglabym:-) Po pierwsze nie mam ochoty byc wyzwana przez
fanatykow tej diety za podawanie korygujacych informacji o tematyce
dietycznej, a po drugie nie rozumie dlaczego mialoby ci to przeszkadzac?
annaklay

4. Data: 2004-06-04 14:52:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annakaly" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> fanatykow tej diety za podawanie korygujacych informacji o tematyce
> dietycznej, a po drugie nie rozumie dlaczego mialoby ci to przeszkadzac?

hehe, ja tam alergię czrnegojanka rozumiem, ale z jego wypowiedzią się nie
zgadam;)

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2004-06-04 17:13:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik " annakaly" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> hehe, ja tam alergię czrnegojanka rozumiem, ale z jego wypowiedzią się nie
> zgadam;)

to może przemianujemy tą grupę na pl.misc.sprostowania i będziemy prostować
wszystkie fałszywe informacje jakie pojawia się w necie.
zapewniam was ,ze pracy będzie dużo :-)

a swoja droga jeśli Anna chce cos prostować to niech napisze co wg. niej
jest fałszem i jak wygląda prawda

6. Data: 2004-06-04 18:00:57

Temat: Re: Sprostowanie do informacji o badaniach dr W. Price
Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> to może przemianujemy tą grupę na pl.misc.sprostowania i będziemy prostować
> wszystkie fałszywe informacje jakie pojawia się w necie.
> zapewniam was ,ze pracy będzie dużo :-)

Ech Jasiu, przeciez caly czas tu sie prostuje i wyjasnia:-)
Sam nawet aktywnie w tym uczestniczyles i uczestniczysz.

> a swoja droga jeśli Anna chce cos prostować to niech napisze co wg. niej
> jest fałszem i jak wygląda prawda

A ty Jasiu czytasz czasem posty innych osob dokladnie?
Przeczytaj moze jeszcze raz informacje z podanego przeze mnie linku do
wypowiedzi Tomka Trojanowskiego i moja odpowiedz na ta konkretna
informacje.
Jesli nadal uwazasz ze moj komentarz byl niejasny, to sprobuje to rozwinac.

annaklay

annaklay

7. Data: 2004-06-04 19:39:40

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jesli nadal uwazasz ze moj komentarz byl niejasny, to sprobuje to
rozwinac.

nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem.
wiec rozwiń temat

8. Data: 2004-06-05 13:59:31

Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem.
> wiec rozwiń temat

Ok, nie ma sprawy, ale czy moglbys mi najpierw dokladniej napisac czego nie
rozumiesz odnosnie tego w czym tkwi problem?

annaklay

9. Data: 2004-06-05 18:11:53

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, nie ma sprawy, ale czy moglbys mi najpierw dokladniej napisac czego
nie
> rozumiesz odnosnie tego w czym tkwi problem?

jezeli masz cos do zarzucenia T. Trojanowskiemu to pisz tam gdzie on "jest"
, a nie na grupie na ktorej on nie uczestniczy. To chyba proste?
Przynajumniej bedziesz miala szanse na odpowiedz.

Jurek

10. Data: 2004-06-05 18:28:13

Od: t...@t...st (Taboo) szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> , a nie na grupie na ktorej on nie uczestniczy. To chyba proste?
> Przynajumniej bedziesz miala szanse na odpowiedz.

1 ktos tu bardzo madrze napisal juz ze "z glupimi sie nie dyskutuje,
glupich sie omija szerokim lukiem".
2 sam sie stosuj najpierw do swoich rad i udzielaj ich optymalnym.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

film dokumentalny
Meridia - zamienniki
Re: puszystosc - punkt widzenia