film dokumentalny

1. Data: 2004-06-03 10:18:15

Temat: film dokumentalny
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

dzis na tvp2 o 21.00 bedzie film dokumentalny " piekielne diety"

pozdr
Paula

2. Data: 2004-06-03 19:55:14

Temat: Re: film dokumentalny
Od: "Magda " <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam,
>
> dzis na tvp2 o 21.00 bedzie film dokumentalny " piekielne diety"

Brrr... jak dla mnie to był wstrząsający film...

3. Data: 2004-06-03 20:06:21

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda napisał:

> Brrr... jak dla mnie to był wstrząsający film...

To ja juz wole miec te 10kg nadwagi niz anoreksje...

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

4. Data: 2004-06-03 20:22:32

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzis na tvp2 o 21.00 bedzie film dokumentalny " piekielne diety"

Masakraaaa....
Jak ludzie mogą sobie takie rzeczy robić.
Cieszę się, że jestem jaka jestem i że jestem taka ........ :)
Niedokończyłam tego zdania, bo nie chcę nikogo wkurzać :)

Aisza .... jakaś szmutna dzisiaj :(

5. Data: 2004-06-04 05:58:49

Od: "emati" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> dzis na tvp2 o 21.00 bedzie film dokumentalny " piekielne diety"
>
> pozdr
> Paula

Witam po raz pierwszy wszystkich na grupie!
Oj. Film straszny. Kolega którego wyjmowali strażacy
przez okno zgubił już 120 kg (zostało mu jeszcze 150!)
pocieszył mnie. w porównaniu z nim moje 21 nadwagi to pestka
:-)))
miłego dnia dla wszystkich _mati

6. Data: 2004-06-04 09:52:18

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda:

> Brrr... jak dla mnie to był wstrząsający film...

No dobra, ktos stresci, czy nie warto?

Pozdrawiam :)

BA bez telewizora

7. Data: 2004-06-04 10:19:16

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Brrr... jak dla mnie to był wstrząsający film...

To ciesz sie, ze nie widzialas filmu o odsysaniu tluszczu wczoraj na
RTLII :)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

8. Data: 2004-06-04 10:23:38

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aisza wrote:

> Aisza .... jakaś szmutna dzisiaj :(

To taki dlugi nick, czy naprawde jestes smutna ?
Bo przed chwila poslalas dwa usmieszki...

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.
Lynda Montgomery

Meridia - zamienniki
Re: puszystosc - punkt widzenia
czy to jest mozliwe?