Stalkiemu na mecz :-)

1. Data: 2012-06-17 20:20:14

Temat: Stalkiemu na mecz :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://o-pysznym-jedzeniu.bloog.pl/id,2829859,title,
Zabie-udka,index.html
Chciałeś przekaskę do piwa - wygląda bardzo smacznie. ja meczowa ani piwna
nie jestem, ale przy najbliższej okazji=posiadówce zrobię toto mężowi i
znajomym :-)
--
XL

2. Data: 2012-06-17 20:22:43

Temat: Re: Stalkiemu na mecz :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jun 2012 22:20:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> nie jestem, ale przy najbliższej okazji=posiadówce zrobię toto mężowi i

...i krewetki w takim cieście też są dobre!
--
XL

Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.
Truskawki - błyskawiczny sorbet lub lody.
cd . słonina
Kruche i słone.
przepis na zawsze żółty naturalny rosół