Kulinaria w Polsacie

1. Data: 2012-06-19 16:31:04

Temat: Kulinaria w Polsacie
Od: "jerzy.n" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobnież jakaś miss na emeryturze prowadzi ten program , tragedia ,
łatające po ekranie włosy prezenterki, pomalowane paznokcie, niesmaczne to
wszystko...(;-

2. Data: 2012-06-19 17:01:30

Temat: Re: Kulinaria w Polsacie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2012 18:31:04 +0200, jerzy.n napisał(a):

> Podobnież jakaś miss na emeryturze prowadzi ten program , tragedia ,
> łatające po ekranie włosy prezenterki, pomalowane paznokcie, niesmaczne to
> wszystko...(;-

Nie mam Polsatu.
Tipsów nie oblizuje obleśnie? - E.Wachowicz to notorycznie robiła, na
wymioty mi się zbierało.
--
XL

3. Data: 2012-06-19 17:27:02

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 19 Jun 2012 19:01:30 +0200 osobnik zwany Ikselka
wystukał:

> Nie mam Polsatu.
> Tipsów nie oblizuje obleśnie? - E.Wachowicz to notorycznie robiła, na
> wymioty mi się zbierało.

dobrze, że Nigelli nie oglądałaś, ta to dopiero oblizywała ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2012-06-19 18:05:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 18:31, jerzy.n pisze:
> Podobnież jakaś miss na emeryturze prowadzi ten program , tragedia ,
> łatające po ekranie włosy prezenterki, pomalowane paznokcie,
> niesmaczne to
> wszystko...(;-

A najbardziej niesmaczna jest jej obcesowość granicząca nieraz z
wulgarnością.

Ewa

5. Data: 2012-06-19 18:09:57

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2012 19:27, masti pisze:

> dobrze, że Nigelli nie oglądałaś, ta to dopiero oblizywała ;)

Nigella nie oblizywała obleśnie tylko zmysłowo i o ile mnie pamięć nie
myli to nie miała tipsów :P

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

6. Data: 2012-06-19 18:20:35

Od: "jerzy.n" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
, pomalowane paznokcie,

> A najbardziej niesmaczna jest jej obcesowość granicząca nieraz z
> wulgarnością.
Dokładnie mam takie same wrażenia, traktuje publikę jak stado głupków. Sam
przy garach juz trochę walczę w domu, ale ogolony jestem na zero i paznokcie
mam obcinane ...

7. Data: 2012-06-19 18:41:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2012 17:27:02 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> Dnia pięknego Tue, 19 Jun 2012 19:01:30 +0200 osobnik zwany Ikselka
> wystukał:

> dobrze, że Nigelli nie oglądałaś, ta to dopiero oblizywała ;)

W Youtube oglądałam - ona nie ma TIPSÓW i ma bardzo apetyczne paluszki.
O oblizywanie TIPSÓW chodziło, nie o oblizywanie palców.
--
XL

8. Data: 2012-06-19 18:42:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2012 20:09:57 +0200, Anai napisał(a):

> Nigella nie oblizywała obleśnie tylko zmysłowo i o ile mnie pamięć nie
> myli to nie miała tipsów :P

Otóż to, własnie o tym napisałam.
--
XL

9. Data: 2012-06-19 19:29:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są gorsze .Dobże , że jest , bo tej tematyki mało w TV, a miło się ogląda,
i po zrobieniu nie trzeba jeść.

Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"
nowa wersja 1.05 programu GdakMini (syntezator mowy).

10. Data: 2012-06-19 19:48:50

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Są gorsze .Dobże , że jest , bo tej tematyki mało w TV, a miło się
> ogląda, i po zrobieniu nie trzeba jeść.

NO, po przeczytaniu tego steku bzdur na pl.pregierz to już nawet opierdolić
cię nie można. Ty jesteś po prostu biedną świruską.

Stalkiemu na mecz :-)
Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.
Truskawki - błyskawiczny sorbet lub lody.
cd . słonina
Kruche i słone.