Chwalę ser

1. Data: 2012-06-20 10:31:17

Temat: Chwalę ser
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest to żadna reklama, ale ponieważ często narzekamy, to warto od
czasu do czasu też pochwalić.
Odkryłam bardzo dobry twardy długo dojrzewający ser, do nabycia w
Biedronce w opakowaniach 200g za ok. 7zł (ceny nie pamiętam dokładnie,
więc mogę tu się mylić).
Myślę, że powinien się spodobać amatorom sera Manchego, według mnie
podobny w smaku (przynajmniej do tego, który ja lubię).
Aha, nazywa się Stary Olęder, z mleczarni SPOMLEK w Radzyniu Podlaskim.
Podobny jest też ser Bursztyn w Lidlu, ale Olęder IMO lepszy i tańszy.

Ewa

2. Data: 2012-06-20 11:15:03

Temat: Re: Chwalę ser
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aha, nazywa się Stary Olęder, z mleczarni SPOMLEK w Radzyniu Podlaskim.
> Podobny jest też ser Bursztyn w Lidlu, ale Olęder IMO lepszy i tańszy.
Ser? w Biedronce? chyba wyrób seropodobny!
pozdr
Stefan

3. Data: 2012-06-20 11:30:04

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Jun 2012 13:15:03 +0200, Stefan wrote:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ser? w Biedronce? chyba wyrób seropodobny!
Wyrób seropodobny w cenie 35 PLN/kg? Jak dla mnie to nawet za ser drogo.

4. Data: 2012-06-20 11:31:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 13:15, Stefan pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> Ser? w Biedronce? chyba wyrób seropodobny!

Porzuć zbędne stereotypy, a będziesz szczęśliwszy. ;)

Ewa

5. Data: 2012-06-20 11:47:52

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 13:15, Stefan pisze:

> Ser? w Biedronce? chyba wyrób seropodobny!

Stary Olęder to bardzo dobry ser, jeden z najlepszych polskich i
świetnie, ze pojawiają się pierwsze takie jaskółki w niewysokiej cenie.
Jeśli mierzi Cię kupowanie w Biedronce, czy w Lidlu (tam tez bywa Stary
Olęder), zawsze możesz kupić Old Amsterdam w Almie za 110 zł/kg, te sery
są podobne, a Olęder wcale nie gorszy :)
--
B.

6. Data: 2012-06-20 11:57:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 12:31:17 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> Aha, nazywa się Stary Olęder, z mleczarni SPOMLEK w Radzyniu Podlaskim.
> Podobny jest też ser Bursztyn w Lidlu, ale Olęder IMO lepszy i tańszy.

Byłam ze dwa razy w Biedronce ostatnio, oko mi się nawet na dłużej na nim
zatrzymało, widać miałam dobre oko. Tyle że zapomniałam go w końcu kupić
jakoś. No to kupię. Dzieki za opinię.

--
XL

7. Data: 2012-06-20 12:16:28

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w lodówce biedronkowej, między mrożonymi rybami, umieszczono
pasteis de natal i krokieciki z dorszem. Oba wyroby portugalskie. Z
etykiety na krokiecikach nie można wywnioskować, czy są robione z
bacalhau, aczkolwiek podejrzewam, że tak ;-)

Miejsce ulokowania pasteis strasznie nas rozbawiło, a pracownik sklepu
stwierdził, że tak ma na layoucie ;-)

Ania

8. Data: 2012-06-20 12:28:43

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 14:16, czeremcha pisze:
> Wczoraj w lodówce biedronkowej, między mrożonymi rybami, umieszczono
> pasteis de natal

Ciekawe, jak teraz będzie z rybnym zapachem smakować.
--
B.

9. Data: 2012-06-20 12:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 05:16:28 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> pasteis de natal i krokieciki z dorszem. Oba wyroby portugalskie.

Ania, zdecyduj się, piszesz po polsku czy po ichniemu? Ja ulica jestem
;-P

> Miejsce ulokowania pasteis

Zgrzyttttt....

> strasznie nas rozbawiło, a pracownik sklepu
> stwierdził, że tak ma na layoucie ;-)

Na czym? Wszyscy już tak mówią? Ojeżu...
--
XL

10. Data: 2012-06-20 12:30:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 14:28:43 +0200, Bbjk napisał(a):

> Ciekawe, jak teraz będzie z rybnym zapachem smakować.

A to gołe leży?
--
XL

Kulinaria w Polsacie
Stalkiemu na mecz :-)
Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.
Truskawki - błyskawiczny sorbet lub lody.
cd . słonina