Chwalę ser

11. Data: 2012-06-20 12:41:47

Temat: Re: Chwalę ser
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 14:30, Ikselka pisze:

> A to gołe leży?

Nie wiem, nie widziałam. Na ogół ciastek razem z rybami się nie
przechowuje w sklepach. Ja w domu też nie.
--
B.

12. Data: 2012-06-20 13:04:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 14:41:47 +0200, Bbjk napisał(a):

> Nie wiem, nie widziałam. Na ogół ciastek razem z rybami się nie
> przechowuje w sklepach. Ja w domu też nie.

Ja czasem przechowuję razem, nawet ryby i torty - nie mam osobnej lodówki.
--
XL

13. Data: 2012-06-20 13:45:37

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Stary Olęder to bardzo dobry ser, jeden z najlepszych polskich i świetnie,
> ze pojawiają się pierwsze takie jaskółki w niewysokiej cenie.
> Jeśli mierzi Cię kupowanie w Biedronce, czy w Lidlu (tam tez bywa Stary
> Olęder), zawsze możesz kupić Old Amsterdam w Almie za 110 zł/kg, te sery
> są podobne, a Olęder wcale nie gorszy :)
Nadzwyczaj wyjątkowo kupuję w Lidlu czy Biedronce - po prostu mam do nich za
daleko i na dodatek w okolicach najbliższych nie mam żadnych interesów.
A co do smaków - to od jakiegoś czasu jadę na serze kozim z Piwnicznej.
Oscypki dostaję (za spore dudki) od zaprzyjaźnionego bacy.
pozdrawiam
Stefan

14. Data: 2012-06-20 14:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 15:45:37 +0200, Stefan napisał(a):

> Nadzwyczaj wyjątkowo kupuję w Lidlu czy Biedronce - po prostu mam do nich za
> daleko

W Biedronce kupuję bardzo rzadko - ze względu na to, że tam nie można
płacić kartą. Mijam Biedronkę po zakupach, przy wyjeździe z miasta, i z
reguły albo już wtedy nie mam gotówki, albo w ogóle jej nie miałam od
początku, więc tak czy tak mnie ten sklep mało interesuje.
--
XL

15. Data: 2012-06-20 15:00:32

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 14:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ania, zdecyduj się, piszesz po polsku czy po ichniemu? Ja ulica jestem
> ;-P

> Zgrzyttttt....

Jak napiszę babeczki bożonarodzeniowe - to nie każdemu będzie wiadomo
od razu, że to to:

http://eatingtheworld.wordpress.com/2011/12/07/paste
is-de-nata/

A tak - skoro wyrób jest z tych legendarnych - niechże ma swoja nazwę
własną ;-) I to bez "l" na końcu ;-)

Ania

16. Data: 2012-06-20 15:39:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 08:00:32 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Jak napiszę babeczki bożonarodzeniowe - to nie każdemu będzie wiadomo
> od razu, że to to:
>
> http://eatingtheworld.wordpress.com/2011/12/07/paste
is-de-nata/

No to jednak dobrze, bo paskudnie wygląda, i tak bym tego nie kupiła ;-PPP

> A tak - skoro wyrób jest z tych legendarnych - niechże ma swoja nazwę
> własną ;-) I to bez "l" na końcu ;-)

Z "l" czy bez "l" - paskudne i tak. Moje oczy (nos po nich) są moją
wyrocznią przy kupowaniu...

Niech będzie i "po ichniemu" zatem :-D
--
XL

17. Data: 2012-06-20 15:45:10

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Cze, 17:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No to jednak dobrze, bo paskudnie wygląda, i tak bym tego nie kupiła ;-PPP

Ja kupiłam ;-) Żeby się przekonać, czy masówka ze sklepu będzie lepsza
niż masówka z Belem. Bo tam smakowały mi średnio ;-)

> Z "l" czy bez "l" - paskudne i tak. Moje oczy (nos po nich) są moją
> wyrocznią przy kupowaniu...
>
> Niech będzie i "po ichniemu" zatem :-D

Można fonetycznie spolszczyć na "pastisz denata" :-PPPP

Ania

18. Data: 2012-06-20 15:45:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 08:45:10 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Ja kupiłam ;-) Żeby się przekonać, czy masówka ze sklepu będzie lepsza
> niż masówka z Belem. Bo tam smakowały mi średnio ;-)

No i?

> Można fonetycznie spolszczyć na "pastisz denata" :-PPPP

Ożeszki :-D

--
XL

19. Data: 2012-06-20 17:32:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-20 16:59, Ikselka pisze:

> [...]
> reguły albo już wtedy nie mam gotówki, albo w ogóle jej nie miałam od
> początku, więc tak czy tak mnie ten sklep mało interesuje.

W wielu Biedronkach - zwłaszcza tych budowanych od nowa, a nie
adaptowanych ze starych budynków - są bankomaty na terenie sklepu, nawet
na samie.

Ewa

20. Data: 2012-06-20 17:38:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2012 19:32:49 +0200, medea napisał(a):

> W wielu Biedronkach - zwłaszcza tych budowanych od nowa, a nie
> adaptowanych ze starych budynków - są bankomaty na terenie sklepu, nawet
> na samie.

Nie zwrócilam uwagi, czy tam jest bankomat, no fakt, bo zawsze się już
spieszę do domu, kiedy jestem po zakupach w centrum.

--
XL

Kulinaria w Polsacie
Stalkiemu na mecz :-)
Tłusta pani wypowiada się na temat śmietany.
Truskawki - błyskawiczny sorbet lub lody.
cd . słonina