Sterydy

1. Data: 2002-04-29 21:01:04

Temat: Re: Andr3as
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo"

^^^^^^^^^
> Miało być "organiczna".
>
> Sorki. Mylą mi się jeszcze te wyrazy wszystkie.

To wszystko przez grupowiczowego ASA Andr3asa, któremu wywody z wzwodami
chyba się pomyliły. Ja to bliska orgazmu jestem, gdy go czytam.

Kasia

1. Data: 2002-04-30 19:51:56

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE" news:aakdsn$35$2@news.tpi.pl
>Ja to bliska orgazmu jestem, gdy go czytam.

No to niewiele Ci do szczęścia trzeba ;)
Już samo czytanie Cię tak zadawala ? hehehehe

1. Data: 2002-05-01 13:05:15

Temat: Re: Sterydy
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andr3as" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> zatem jesli masz linka do strona albo numer journala (czy czegos tam), w
> ktorym sa opublikowane raporty badan dotyczace zmiany np. nastroju w
wyniku
> zazywania sterydow, to chetnie poczytam...

To informacje wewnętrzne - z cotygodniowych zebrań kadry szpitala
psychiatrycznego. Co do Twoich informacji - 8 tygodni to za mało na
ujawnienie się zmian.
Dorrit

1. Data: 2002-05-01 14:59:50

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Litewka"news:aan3ls.3vuf6st.1@and.krakow

> No to niewiele Ci do szczęścia trzeba ;)
> Już samo czytanie Cię tak zadawala ? hehehehe

Ty sobie lepiej poczytaj najnowszy numer "Komputer ŚWIATA".

"Zacznę od tego, co mnie denerwuje
i wiem, że nie tylko ja tę złość czuję.
Chodzi mi o nastawienie ludzi,
którzy twierdzą, że komputer ich już nudzi.
Siedzę w tym klimacie ładnych parę lat.
Dla mnie komputer to jest cały świat.
Realizuję swe marzenia,
bo nic nie mam do stracenia.
(...)"

Gdyby ktoś miał ochotę pomóc temu chłopcu, odsylam do wspomnianego powyżej
pisma.Tam, w dziale LISTY, znajdziecie jego adres elektroniczny.

Kasia

1. Data: 2002-05-01 15:38:52

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To informacje wewnętrzne - z cotygodniowych zebrań kadry szpitala
> psychiatrycznego. Co do Twoich informacji - 8 tygodni to za mało na
> ujawnienie się zmian.
> Dorrit

no i o to wlasnie chodzi... to tak samo jak z badaniami trwalych zmian w
ukladzie nerwowym spowodowanych zazywaniem ekstazek... wszystko w
ekstremalnych ilosciach prowadzi do zmian w strukturze mozgu, watroby (np.
aspiryna) czy czegokolwiek... typowy cykl sterydowy trwa 8-10 tygodni a
kolejny powinno sie zaczynac dopiero po unormowaniu sie okreslonych
wskaznikow fizjologicznych... jesli komus aplikuje sie 1000 mg testosteronu
przez kilkadziesiat tygodni to jest to chyba oczywiste ze zmiany musza
zajsc! ale czy mozna mowic, ze sterydy anaboliczne wywoluja agresje? 1500 mg
kofeiny dziennie przez pare tygodni tez pewnie wywola trwale uszkodzenia w
ukladzie nerwowym, wiec bedziemy mowic o psychozie kofeinowej i o tym ze
kofeina np. powoduje drgawki? dlatego tak wazna jest metoda badania!

1. Data: 2002-05-04 20:31:20

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ekstremalnych ilosciach prowadzi do zmian w strukturze mozgu, watroby (np.
> aspiryna) czy czegokolwiek... typowy cykl sterydowy trwa 8-10 tygodni

Myśmy mieli pacjentów-kulturystów, którzy brali je kilka lat a zaczynali ok.
30-stki. W wieku czterdziestu kilku lat kwalifikowali się na rentę, nie
tylko ze względów psychiatrycznych oczywiście.Świadomie zgłosili się do
szpitala celem ustawienia na stałych dawkach leków psychotropowych, ponieważ
nie potrafili kontrolować swojej agresji, żyli w ciagłym niepokoju i
strachu, że zrobią komuś krzywdę. Byli to, jak podkreślam, ludzie starsi ,
gdzie zmiany uwidoczniły się w całej krasie.

> [...]
> ukladzie nerwowym, wiec bedziemy mowic o psychozie kofeinowej i o tym ze
> kofeina np. powoduje drgawki? dlatego tak wazna jest metoda badania!

Na pewno prowadzą do zaburzenia równowagi biochemicznej, skutkujacej również
zwiększonym poziomem agresji. Ale rzeczywiście cytowane badania należałoby
dokładnie poznać, aby wyciągać jakieś wnioski.
Dorrit

Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...
Problem uzaleznienia od pracy.
szukam: społecznosci wirtualne
Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy
[OT] Dobra nowina: Raj dla wszystkich ;-)