Kolega i sterydy.

1. Data: 2002-04-24 17:40:23

Temat: Kolega i sterydy.
Od: "Paweł Brodowski" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eloooooooooooooooo wszystkim.

Mam kolege w klasie który brałd sterydy i zachowuje się juz od dłuższego
czasu bardzo dziwnie. Chciałem się dowiedzeć czy sterydy mają jakiś wpływ na
psychikę człowieka ?

Paweł Brodowski
i...@k...gliwice.pl

1. Data: 2002-04-24 17:49:41

Temat: Re: Kolega i sterydy.
Od: "Piter Cz." <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Brodowski" <i...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czasu bardzo dziwnie. Chciałem się dowiedzeć czy sterydy mają jakiś wpływ

Siemka!
Jasne,że mają wpływ i to duży-na początku jest wszystko ok!,ale po jakimś
czasie zaczyna być nie ciekawie.Zachodzą duże zmiany w mózgu i dochdzi do
wyniszczania komórek .

-----------------
Piter
i...@k...gliwice.pl

1. Data: 2002-04-24 18:20:15

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yello,

Pozwole sobie na polemike z kolega.

Sterydy nie niszcza komorek w mozgu. Komorki w mozgo /neurony, czy jak im
tam, dendrytom/ sa niszczone przez akohol i to oczywiscie bezpowrotnie.
Dlatego nie zaleca sie picia w mlodym wieku, kiedy to mozg sie rozwija.

I to wcale nie jest prawda /moim zdaniem/, ze niszcza, by byl coraz bardziej
tempy /ten kolego/. A nie bedzie coraz bardziej tempy, tylko coraz bardziej
agresywny. A tempy moze tez bedzie, bo zamiast czytac usenet pakuje na
silowni.

I pewnie depcze dzownice. Dlatego wybrankiem serca Lea-marii bede ja, a nie
ten osilek.

rw

1. Data: 2002-04-24 18:46:39

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piter Cz." <i...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasie zaczyna być nie ciekawie.Zachodzą duże zmiany w mózgu i dochdzi do

czytaj wiecej komiksow zamiast sie pouczyc to z Twojego mozgu naprawde nic
nie zostanie, mimo ze koksu nie bedziesz bral!!

1. Data: 2002-04-25 04:16:11

Od: Dawid <p...@u...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"remo" <r...@o...pl> napisal:

>Sterydy nie niszcza komorek w mozgu. Komorki w mozgo /neurony, czy jak im
>tam, dendrytom/ sa niszczone przez akohol i to oczywiscie bezpowrotnie.
>Dlatego nie zaleca sie picia w mlodym wieku, kiedy to mozg sie rozwija.

Żadne oczywiście i żadne bezpowrotnie :) Neurony również się
regenerują. Btw. dendryty są fragementami neuronów.

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-04-25 10:26:27

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tragedia. Świat sie jednak konczy. Dzisiaj dowiedziałem się, że Discovery kłamie.
No to bym jeszcze przeżył. Ale to, co ty Dawidzie napisałeś, to po prostu straszne.

> Żadne oczywiście i żadne bezpowrotnie :) Neurony również się
> regenerują.

Jeżeli to prawda, to znaczy, że matka oszukiwała mnie całe życie.
I to wielokrotnie.
Ale mam doła. Nic mi się już nie chce robić.

Czy was, drodzy grupowicze też mamy oszukują ?

> Btw. dendryty są fragementami neuronów.

Dziękuję za info, nie znam się na tym wcale a wcale.
Tak sobie tylko postuję ..... Próbuję znaleźć nowych przyjaciół w usenecie.
W realu już nikt się ze mną nie zadaje ....

rw

1. Data: 2002-04-25 11:08:58

Od: ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 25 Apr 2002 12:26:27 +0200, remo (r...@o...pl) pitu pitu:
<3...@n...vogel.pl>

>Jeżeli to prawda, to znaczy, że matka oszukiwała mnie całe życie.
>I to wielokrotnie.

Znaczy, że się nie regenerują? ;)
Zależy które części. Aksony się regenerują. Ciała komórkowe... nie...
nie wiem, chyba nie.
Ale ja ta głupia w rodzinie jestem ;)

>Czy was, drodzy grupowicze też mamy oszukują ?

Tak. Moja na przykład kłamie, że jestem mądra. Na szczęście ojciec
azwsze czujny w odpowiednim czasie powie, że debil, kretyn itp :) Nie
lubię jak mnie mama okłamuje, więc wiem co czujesz ;>>>

--
ika - umop apisdn
[kanalia głębinowa]

1. Data: 2002-04-25 15:31:28

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"

> [...]
> azwsze czujny w odpowiednim czasie powie, że debil, kretyn itp :) Nie
> lubię jak mnie mama okłamuje, więc wiem co czujesz ;>>>

LoL;)
E.

1. Data: 2002-04-25 16:47:47

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LoL;)

Aż tak cię rozbawiła ta odpowiedź ?
Złośliwości średnich lotów zwykle bawią najbardziej.

Ja pytalem się powaznie. Mam problem. Runął mi system wartości.

A na czym polega wasza odpowiedź?
Powiem więcej.
Wasze człowieczeństwo na czym polega?
Na pogłaskaniu po główce dziecka, które uważacie za niedorozwinięte.
I radości, że wy nie należycie do tego niedorozwiniętego świata.

Ale wcześniej czy później sroga kara na was nastanie.
A będzie już za późno.

Na wielkim sądzie post IKEI zostanie przytoczony.
A jej odpowiedź: "O co Ci chodzi Sedzio, przecież normalnie odpisalam"
nie zostanie wzięta pod uwagę.

Bo Wielki Sędzia tez nie lubi tych bystrzachow farbowanych.
Lubi prostych chlopcow.
Takich na przyklad jak ja.
rw

1. Data: 2002-04-25 17:57:14

Od: ika zuzeloth <i...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 25 Apr 2002 18:47:47 +0200, remo (r...@o...pl) pitu pitu:
<3...@n...vogel.pl>

>Złośliwości średnich lotów zwykle bawią najbardziej.

Kurcze... nie chciałam być złośliwa. Nie zamierzałam. Widać
rzeczywiście kanalia :(

>Ja pytalem się powaznie. Mam problem. Runął mi system wartości.

Odpowiedziałam najpoważniej jak umiałam. Nie wiem jednak czego
dokładnie dotyczyło Twoje załamanie i pytanie...
Jeśli chodzi o regenerację włókien nerwowych to swojej odpowiedzi
jestem całkowicie pewna :)

>Na wielkim sądzie post IKEI zostanie przytoczony.

O ta... znowu się komuś skojarzyło.
Za jakie grzechy i stachy z poprzedniego życia, teraz dostałam takie
imię?!?

>Bo Wielki Sędzia tez nie lubi tych bystrzachow farbowanych.
>Lubi prostych chlopcow.
>Takich na przyklad jak ja.

A krzywe dziewczynki to już dyskryminacja spotyka? :(

--
ika - umop apisdn
[kanalia głębinowa]

Sterydy
Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...
Problem uzaleznienia od pracy.
szukam: społecznosci wirtualne
Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy