Stojak na telewizor, ale meblowy

11. Data: 2016-10-30 19:17:05

Temat: Re: Stojak na telewizor, ale meblowy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-30 17:35, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

Jakoś nie dziwi mnie to.
Ty byś się podjął za darmo?

12. Data: 2016-10-30 19:21:38

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-10-30 19:17, Qrczak wrote:
> Jakoś nie dziwi mnie to.
> Ty byś się podjął za darmo?

Myślę że moment łapania za słówka jest właściwy do EOB.

13. Data: 2016-10-30 19:24:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-30 17:34, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

> Środek telewizora nie jest tym samym co wysokośc płyty meblowej.

> Drewno elastyczne jest. Nie przypuszczam żeby półtora metra płyty
> meblowej dało się ustablizować byle tyczką. Mówie z praktyki - miałem
> kiedyś wieszak z lustrem o podobnej kontrukcji wzmacniany na plecach
> solidnymi listwami. Nie był stabilny, wieszanie płasza powodowało
> widoczne bujanie.

Nie przypuszczam, żeby półtora metra płyty meblowej było drewnem.

14. Data: 2016-10-30 19:30:32

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-10-30 19:24, Qrczak wrote:
> Nie przypuszczam, żeby półtora metra płyty meblowej było drewnem.

Listwy z tyłu były drewniane. Brak dobrej woli w czytaniu i łapanie za
słowka po raz drugi. Życzę sukcesów.

15. Data: 2016-10-30 20:03:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-30 19:21, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

> Myślę że moment łapania za słówka jest właściwy do EOB.

Tak sobie też myślę, że nie zachęcasz do współpracy.
EO...

16. Data: 2016-10-30 20:04:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-30 19:30, obywatel Sebastian Biały uprzejmie donosi:

W myślach nie potrafię.

17. Data: 2016-11-01 20:35:02

Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lustrem o podobnej kontrukcji wzmacniany na plecach solidnymi listwami. Nie
> był stabilny, wieszanie płasza powodowało widoczne bujanie.

Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
przymocowane do podłoża/sciany.

Namawiam Cię na coś podobnego
http://imged.pl/stolik-rtv-stojak-uchwyt-tv-lcd-led-
30-50-hit-2-7950325.html.
Wojtek

18. Data: 2016-11-02 19:55:42

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-11-01 20:35, wowa wrote:
> Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
> przymocowane do podłoża/sciany.

Kwestia apmlitudy.

> Namawiam Cię na coś podobnego
> http://imged.pl/stolik-rtv-stojak-uchwyt-tv-lcd-led-
30-50-hit-2-7950325.html.

Za mały stolik. Tak sobie myślę żeby upchać tam kilka sprzetów audio,
konsol, odtwrzaczy, dekoderów itp. Sporo miejsca potrzeba.

19. Data: 2016-11-02 20:30:07

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Kwestia apmlitudy.

30-50-hit-2-7950325.html.

> Za mały stolik. Tak sobie myślę żeby upchać tam kilka sprzetów audio,
> konsol, odtwrzaczy, dekoderów itp. Sporo miejsca potrzeba.

Chłopie. Marudzisz. Zamów sobie gotowe formatki z płyty meblowej w
jakiejś hurtowni. Poskręcaj z tego co chcesz i gotowe. Jak się boisz, że
się płyta będzie giąć, to weź grubszą (np. 36mm) lub złóż dwie do kupy.
Albo z tyłu przykręć dwa profile stalowe, żeby wzmocnić konstrukcję.
Taki profil 20x30mm na długości półtora metra to już naprawdę będzie
ciężko zgiąć.

Pozdrawiam,
MW

20. Data: 2016-11-04 23:46:11

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wowa <w...@g...pl> napisał(a):

>Obojętnie jaki zrobisz stelaż, bujać się będzie. Nie jest na sztywno
> [...]

To jest bardzo marny stojak, jak ktos ma wiecej sprzetu niz tradycyjnie tylko
tuner od kablowki i dvd :) Wtedy jest ok.

Ale dorzuc apmlituner z mnostwem kabli z tylu, centralny glosnik, konsole
czy jakis multimedialby NAS i jest porazka.

Z mojego doswiadczenia wynika, ze najlepsza szafka jest taka, ktora sam zrobbisz.
Ja szukalem, szukalem i nie znalazlem nic fajnego, co by pomiescilo ten caly osprzet.
NIe wiem, producenci zatrzymali sie na czasach tylko dvd pod tv czy jak?

Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak
Nowego Prezesa PiS
[ ISM ] A First Course in String Theory, 2004, by Barton Zwiebach
Jaka żywica epoksydowa?