wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze

1. Data: 2016-10-30 17:48:12

Temat: wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Od: "n...@y...com" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Planuję zakup wanny z hydro. Chciałbym zasięgnąć opinii osób które mają
jakieś doświadczenia w eksploatacji tych systemów.

Na rynku jest sporo ofert i można się pogubić.
Ja potrzebuję wanny ~170 cm długiej w formie prostokąta.

Do tej pory zwróciłem uwagę na dwa modele:

Excellent Pryzmat 170x75 + hydro joy max
Victory Spa Delphinus 175x75 + hydro system 3

http://www.excellent.com.pl/produkt/642/joy-max
http://www.victoryspa.net/index.php/pl/component/vir
tuemart/wanny/creation-collection/system-3-combi-mas
sage-system-2

Będę wdzięczny za sugestie odnośnie tego na co należy zwrócić uwagę przy
wyborze.
- Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
- Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i
osuszanie systemu?

dzięki z góry

darek
d...@g...com

2. Data: 2016-10-30 22:48:52

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odprowadzenie wody moze byc niepotrzebne jak z oszczednosci bedziesz sie kapal w tej
samej wodzie. Troche wyparuje, troche na sobie wyniesiesz. Obalisz mit ze kapanie w
wannie jest drogie.

3. Data: 2016-10-31 00:59:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"n...@y...com" <n...@y...com> Wrote in message:
> [...]
> wyborze.
> - Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
> - Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i

Corka wlasnie toto wywalila na zbity.... Ta masa tzw. chemii,
jakiej trzeba uzyc, aby te wszystkie rurki czyscic i odkazac,,
a takze masa wody, ktora trzeba zuzyc do wielokrotnego
napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
ekonomicznie i ekologicznie.
Tyle w temacie.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

4. Data: 2016-10-31 09:22:28

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 31 października 2016 00:46:49 UTC+1 użytkownik Ikselka napisała:
> Tyle w temacie.

Popieram przedpisczynię, teściowa kupiła sobie takie coś,
nie idzie tego doczyścić, cuchnie przeokrutnie (wanna, nie teściowa ;)

Tak że takie zabawy w hydrowannę to tylko dla ludzi o mocnych nerwach,
ew. mających sporo samozaparcia w czyszczeniu, bądź służbę :>

L.

5. Data: 2016-10-31 15:35:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 01:22:28 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

> Popieram przedpisczynię, teściowa kupiła sobie takie coś,
> nie idzie tego doczyścić, cuchnie przeokrutnie (wanna, nie teściowa ;)
>
> Tak że takie zabawy w hydrowannę to tylko dla ludzi o mocnych nerwach,

Albo nie mających pojęcia o wyobrażeniu - bo gdyby takowe mieli, to by
przewidzieli, co się ulęgnie w wilgotnych zakamarkach z pozostałości
białkowych typu bakterie, naskórek, włosy, inne...

> ew. mających sporo samozaparcia w czyszczeniu, bądź służbę :>
>
> L.

Na syf i służba nie pomoże, chyba że kazać jej osobiście wpełznąć w te
rurki i wyskrobać ;-P

6. Data: 2016-11-01 23:16:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 00:59:47 +0100 (CET), Ikselka napisał(a):

> [...]
> napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
> czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,

No i dlatego jeszcze dodam, że bym w życiu nie wykąpała się w takiej wannie
np u kogoś czy w jakimś hotelu. Brrr... Mam poczucie realizmu w kwestii
czyszczenia i odkażania tego typu urządzeń (jak i wszelkich innych) w
przybytkach, gdzie czynią to tzw. pracownicy...

7. Data: 2016-11-04 23:52:22

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
> ekonomicznie i ekologicznie. Tyle w temacie.

Coz, wypada sie tylko zgodzic.
A jak sie tym znudzisz i przestaniesz uzywac (i czyscic), to po pewnym czasie, kiedy
sobie to
wlaczysz ponownie (np. z okazji swieat) to sie wtedy takie fajne czarne bajorko robi
w wannie :)

8. Data: 2016-11-10 22:24:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Nov 2016 23:52:22 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
kiedy sobie to
> wlaczysz ponownie (np. z okazji swieat) to sie wtedy takie fajne czarne bajorko

No dokładnie.
Zanim kupili i zainstalowali nową wannę, bez dziur, taką jak Pan Bóg
przykazał, to ładnych kilka miesięcy (zima była, dziecko im się akurat
przed zimą urodziło, więc kąpanie dziecka, pranie itd. - nie mogli sobie
nagle rozpirzać całej łazienki) w tym "cudzie z dziurami" brzydzili się
kąpać. Zastępowała im jedynie brodzik. I służyła do wstawiania tam miski z
praniem lub wanienki dziecka.

9. Data: 2016-12-05 10:07:27

Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wannę z nadmuchem powietrza (bez obiegu wody).
Właściwie bezobsługowa (po kąpieli przedmuchać przez kilka sekund).

-----

10. Data: 2016-12-05 19:44:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Dec 2016 10:07:27 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Polecam wannę z nadmuchem powietrza (bez obiegu wody).
> Właściwie bezobsługowa (po kąpieli przedmuchać przez kilka sekund).

:-D

Stojak na telewizor, ale meblowy
Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak
Nowego Prezesa PiS
[ ISM ] A First Course in String Theory, 2004, by Barton Zwiebach