Re:wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re:wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Date: Mon, 31 Oct 2016 00:59:47 +0100 (CET)

"n...@y...com" <n...@y...com> Wrote in message:
> Cześć,
>
> Planuję zakup wanny z hydro. Chciałbym zasięgnąć opinii osób które mają
> jakieś doświadczenia w eksploatacji tych systemów.
>
> Na rynku jest sporo ofert i można się pogubić.
> Ja potrzebuję wanny ~170 cm długiej w formie prostokąta.
>
> Do tej pory zwróciłem uwagę na dwa modele:
>
> Excellent Pryzmat 170x75 + hydro joy max
> Victory Spa Delphinus 175x75 + hydro system 3
>
> http://www.excellent.com.pl/produkt/642/joy-max
> http://www.victoryspa.net/index.php/pl/component/vir
tuemart/wanny/creation-collection/system-3-combi-mas
sage-system-2

> Będę wdzięczny za sugestie odnośnie tego na co należy zwrócić uwagę przy
> wyborze.
> - Czy głębokość wanny ma duże znaczenie?
> - Jakie opcje są bezwzględnie potrzebne - np. odprowadzanie wody i
> osuszanie systemu?
>
> dzięki z góry
>
> darek
> d...@g...com

Corka wlasnie toto wywalila na zbity.... Ta masa tzw. chemii,
jakiej trzeba uzyc, aby te wszystkie rurki czyscic i odkazac,,
a takze masa wody, ktora trzeba zuzyc do wielokrotnego
napelniania wanny w celu przeplukiwania po ww. zabiegach,
czynia z tego ustrojstwa rzecz iscie bezsensowna zdrowotnie,
ekonomicznie i ekologicznie.
Tyle w temacie.
--
XL