Ptaki

1. Data: 2016-11-13 15:28:48

Temat: Ptaki
Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym odstraszyc ptactwo aby ie przesiadało na balkonie i pod zacieniem domu.
Nie siedzą w odgrodzie tylko upodapalo im sie przebywanie razem z
domownikami.
Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami istne
pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

Pzdr. Janek

2. Data: 2016-11-13 15:48:52

Temat: Re: Ptaki
Od: Zgr <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-13 15:28, Uzytkownik pisze:
> [...]
> Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
> istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

Zainstaluj kota.

--
Adam

3. Data: 2016-11-13 15:59:05

Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgr wrote:

> Zainstaluj kota.

Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

4. Data: 2016-11-13 19:04:43

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-11-13 15:59, Uzytkownik wrote:
> Kupic kota? - nie wchodzi w rachube.
> Sa trzy psy, ale ich to nie rusza.

Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
załatwił by w pół godziny. Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

5. Data: 2016-11-13 19:19:15

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji.

A ty jakąś masz?

--
Kaczin

6. Data: 2016-11-13 19:53:52

Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Biały wrote:

> Psy nie mają żadnej użytecznej funkcji. Kot, szuk jedna, problem
> załatwił by w pół godziny.

No nie, to psy w kilka minut zalatwilyby" problem" z kotem - nie lubia sie.

> Pozostało męczyć się z siatką albo igłami.

A igly w jaki sposob?

7. Data: 2016-11-13 20:00:50

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-11-13 19:53, Uzytkownik wrote:
> A igly w jaki sposob?

http://www.ochronaprzedptakami.com.pl/uploads/images
/ecopic.JPG

No przykręcasz do balustrady, desek czy co tam masz. Funkcjonalnośc
balkonu spada, ale skoro nie chcesz zatrudnić kota to niewiele można
poradzić...

Widziałem mieszkanie w bloku gdzie założono siatkę na cały balkon. Była
bardzo cienka i niewidoczna przez szybę ani z zewnątrz. Coś jak gdyby
uplecione z żyłek wedkarskich. Wada ponoć taka że raz na tydzień wpadał
na to ptak i wkręcał nogę. Gdzie to kupili to nie wiem. Dało radę z tym żyć.

8. Data: 2016-11-13 20:28:10

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
1...@n...neostrada.pl
*Uzytkownik* napisał(-a):

> [...]
> Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
> istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

Puszczać nagranie z odgłsem ostrzegawczym jakichś ptaków, tudzież
drapieżnika, też ptaka. Wwywiesić kołnierz z lisa. Przed laty u
rodziców, jak mama powiesiła taki kołnierz na balkonie, to żadna sikorka
nie przyleciała na słoninkę :)

--
Big Jack
////// GG: 660675

9. Data: 2016-11-14 10:30:24

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.11.2016 o 15:28, Uzytkownik pisze:
> [...]
> Jak ich wystarszyc aby tu nie przesiadaly - zrobiły swoimi odchodami
> istne pobojowiska na posadzkach betonowo- kostkowych.

Zaraz zostaniesz pouczony, że ptaki sa pod ochroną i należy je kochać.
Jeśli tej miłości nie czujesz to znaczy, że jesteś wieśniakiem...

Sam mam problem z wronami i srokami które tłuką się po dachu i wyżerają
jedzenie kurom. Jak jestem przy domu to je odstraszam ale jak pojade do
pracy to robią co im sie podoba. Póki co nie znalazłem rozwiązania jak
to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

10. Data: 2016-11-14 13:55:52

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 listopada 2016 10:30:06 UTC+1 użytkownik tomekp napisał:
> Póki co nie znalazłem rozwiązania jak
> to towarzystwo przepędzić. Kota się nie boją...

U rodziny na wschodzie na lokalnym cmentarzu mieli problem
z wronami, zainstalowali takie rury podłączone do butli
gazowych, działa to tak że gaz się sączy w rurę i co jakiś czas
leci iskra i jest gromkie "JEB!". Wrony się bały przez jakiś miesiąc,
potem im przeszło :]

L.

wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Stojak na telewizor, ale meblowy
Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak
Nowego Prezesa PiS