Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2

1. Data: 2016-11-29 07:24:15

Temat: Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Od: maly <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd

Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

2. Data: 2016-11-29 11:52:09

Temat: Re: Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2016 o 07:24, maly pisze:
> Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
> Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd
>
> Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni
Jak kiedyś mierzyłem to mi wychodziło gdzieś koło 8m na dobe razem z
CWU. Chałupa mniejsza, ok. 180m2 ale dobrze ocieplona. Poddasze
ocieplone pianka PUR - moim skromnym zdaniem najlepsze rozwiazanie.
Teraz pale glownie drewnem bo jakos mi sie to bardziej podoba.
Ilosc opalu na dobe jest srednio skorelowana z temperatura na dworze.
Natomiast bardzo skorelowana z predkoscia wiatru...

3. Data: 2016-11-29 14:27:02

Od: Heraklit <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 7:24 *maly*
naskrobał(a):

> Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
> Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd
>
> Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

grzejniki, podłogówka, piec kondensacyjny, tradycyjny z zasobnikiem?

Post stworzono 29-11-2016 09:26:30

4. Data: 2016-11-29 15:46:26

Od: maly <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-29 o 14:27, Heraklit pisze:
> Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 7:24 *maly*
> naskrobał(a):

> grzejniki, podłogówka, piec kondensacyjny, tradycyjny z zasobnikiem?

grzejniki

5. Data: 2016-11-29 21:58:59

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

6. Data: 2016-11-29 22:21:34

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

nie rozumiem pytania...

7. Data: 2016-11-29 23:21:15

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo to nie pytanie tylko rada.

8. Data: 2016-11-30 08:37:52

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to nie pytanie tylko rada.

mimo wszystko nie rozumiem... koledze to chyba wszystko kojarzy sie z seksem

9. Data: 2016-11-30 22:35:55

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-11-29 07:24, maly wrote:
> Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

Po ile teraz gaz? 2zł? 3zł?

Ptaki
wanna z hydro - prośba o opinię, doradzenie przy wyborze
Stojak na telewizor, ale meblowy
Problemy z pralką
jak uszczelnić zlewozmywak