Stokrocie, to Twoje?

1. Data: 2014-03-09 23:47:14

Temat: Stokrocie, to Twoje?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://zgierz.olx.pl/mam-do-zaoferowania-odzierz-po-
likfidaci-sklepu-zapraszam-serdecznie-iid-490542065
"mam do spszedania odzierzy mix zima i lato kurtki szaliki czapki spodnie
letnie krutkie i dlugie spodnie dzinsowe spudnice ruzne sukienki dzinsowe i
letnie swetry i golfy rajstopy skarpety paski menskie i damskie odzierz
dziecienca ruzna mix getry bawelniane boxerki menskie bielizna kompielowa
dzieciencz i damska spodenki dla rowezystuf kapelusze o wiencej info na
tel.....mozliwe wysylanie zdjenc na emajl za praszam serdecznie cena 15
zloty za gk"

8-P

2. Data: 2014-03-10 08:06:41

Temat: Re: Stokrocie, to Twoje?
Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2014 23:47, Ikselka pisze:
> [...]
> dzieciencz i damska spodenki dla rowezystuf kapelusze o wiencej info na
> tel.....mozliwe wysylanie zdjenc na emajl za praszam serdecznie cena 15

bez wątpienia jej lub jakiegoś jej wyznawcy ;)

3. Data: 2014-03-10 10:00:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieciencz i damska spodenki dla rowezystuf kapelusze o wiencej info na
> tel.....mozliwe wysylanie zdjenc na emajl za praszam serdecznie cena 15

Miło, mi , ale nie moje.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini2_01
czytający cyrylicę

4. Data: 2014-03-10 12:46:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-10 10:00, Stokrotka pisze:

likfidaci-sklepu-zapraszam-serdecznie-iid-490542065

Nie sądzę, aby ta grupa była właściwym miejscem do rozpowszechniania
takich "potforkuf" językowych... Ale skoro już...

> Miło, mi , ale nie moje.

A nie powinno być miło, bo w tym potworku zasady są stosowane (o ile
można tak w ogóle napisać) losowo, jak popadnie (vide powyższy krótki
fragment) - inaczej mówiąc, nie ma tam żadnych zasad.
Trochę to przeczy Twojej świat... tfu, szczytnej idei.
Zresztą, podejrzewam, że autor potworka i z Twoją -grafią miałby wielkie
problemy.

5. Data: 2014-03-10 17:00:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2014 12:46:13 +0100, Aicha napisał(a):

> A nie powinno być miło, bo w tym potworku zasady są stosowane (o ile
> można tak w ogóle napisać) losowo, jak popadnie (vide powyższy krótki
> fragment) - inaczej mówiąc, nie ma tam żadnych zasad.

Czyli przyznajesz jednak, że u Stokrotki JEST jakaś logika, nie?
:-)

6. Data: 2014-03-18 10:18:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-10 17:00, Ikselka pisze:

> Czyli przyznajesz jednak, że u Stokrotki JEST jakaś logika, nie?
> :-)

W teorii niby tak, ale w praktyce sama miesza dwie ortografie i robi
błędy nawet we własnej. Więc jako potencjalny mentor jest do doopy.

7. Data: 2014-03-18 11:16:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Mar 2014 10:18:28 +0100, Aicha napisał(a):

> W teorii niby tak, ale w praktyce sama miesza dwie ortografie i robi
> błędy nawet we własnej. Więc jako potencjalny mentor jest do doopy.

No właśnie o teorii myślałam ;-)

8. Data: 2014-04-02 08:49:12

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

likfidaci-sklepu-zapraszam-serdecznie-iid-490542065

> Miło, mi , ale nie moje.

Pewnie jakiegoś pojętego ucznia. Szkoda że tak niewielu chce korzystać z
Twoich nauk, i z daru samodzielnego myślenia. Widać to wyraźnie że
edukacja, szkoły bardziej przytępiają, pozbawiają indywidualności
człowieka niż powodują jego rozwój.

9. Data: 2014-04-02 20:58:17

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 2 kwietnia 2014 08:49:12 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Widać to wyraźnie że
>
> edukacja, szkoły bardziej przytępiają, pozbawiają indywidualności
>
> człowieka niż powodują jego rozwój.

Czyli - Stokrotka ma co najmniej doktorat...

Z drugiej strony - myślałam, że ortografii w szkole to się uczą - obcokrajowcy...
Ortografię przyswaja się czytając, niejako nieświadomie... Przynajmniej - ja tak
miałam...

Ania

10. Data: 2014-04-03 09:29:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Z drugiej strony - myślałam, że ortografii w szkole to się uczą -
> obcokrajowcy... Ortografię przyswaja się czytając, niejako nieświadomie...
> Przynajmniej - ja tak miałam...

E tam. Moja matka nie czyta, tylko pochłania książki, a byka potrafi walnąć
takiego, że oczi wypadajo. Za to ojciec po przeczytaniu "Konika Garbuska" w
dzieciństwie skończył przygodę z czytelnictwem, a w życiu błędów nie robił.

J.

www.kontestacja.com

Maszynki do makaronu...
Avocado