Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)

1. Data: 2014-03-02 17:48:17

Temat: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i będę!

http://www.youtube.com/watch?v=cC2z8ZWBaFY

Tu "tworzywo":
http://www.youtube.com/watch?v=eiZoH4TiQtE

Super!

2. Data: 2014-03-02 18:00:47

Temat: Re: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2014 17:48:17 +0100, Ikselka napisał(a):

> ...i będę!
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cC2z8ZWBaFY
>
> Tu "tworzywo":
> http://www.youtube.com/watch?v=eiZoH4TiQtE
>
> Super!

Tu na stronie bloga:
http://kotlet.tv/karmel-do-cukierkow-lizakow-i-dekor
acji
Ma dziewczyna fantazję i fajny blog w ogóle, sporo się tu nauczyłam :-)

3. Data: 2014-03-02 18:08:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2014 18:00:47 +0100, Ikselka napisał(a):

> Tu na stronie bloga:
> http://kotlet.tv/karmel-do-cukierkow-lizakow-i-dekor
acji
> Ma dziewczyna fantazję i fajny blog w ogóle, sporo się tu nauczyłam :-)

Zeby przy wyciąganiu karmelu nie parzyć rąk, wystarczy pod lateksowe
rękawiczki założyć cienkie bawełniane, takie białe np jak te (12 szt za
16,50) :
http://www.sklep.posto.pl/Rekawice-ochronne-bawelnia
ne-RWKB%283,2173,659%29.aspx

4. Data: 2014-03-02 18:49:46

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2014 17:48, Ikselka pisze:
> ...i będę!
>
> http://www.youtube.com/watch?v=cC2z8ZWBaFY
>
> Tu "tworzywo":
> http://www.youtube.com/watch?v=eiZoH4TiQtE
>
> Super!

Świetne.

--
Pozdrówki
Anai

5. Data: 2014-03-02 22:37:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Mar 2014 18:49:46 +0100, Anai napisał(a):

> Świetne.

Pomyślałam, że można byłoby wykorzystać jako podkład grzejny największy
"palnik" zwykłej płyty elektrycznej (wszak jest tam regulacja mocy) z
ułożoną na nim matą silikonową do pieczenia. Nie musi to być przecież duża
powierzchnia, wszystko i tak robi się w dłoniach. No przynajmniej te płatki
róży.
Mam też elektryczny grill dwupłytowy z nieprzywierającą powłoką - jak go
rozłożę płasko, ustawię najniższe grzanie i też na nim ułożę tę matę, to
chyba da radę.

6. Data: 2014-03-03 11:22:20

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2014 22:37, Ikselka pisze:
> [...]
> Mam też elektryczny grill dwupłytowy z nieprzywierającą powłoką - jak go
> rozłożę płasko, ustawię najniższe grzanie i też na nim ułożę tę matę, to

Pochwal się efektami - ja na razie rzeźbię w jajcach, plotę koszyki z
gazet, więc na róże z lukru czasu mi ciut brakło, ale chętnie popaczę ;)

7. Data: 2014-03-03 12:08:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Mar 2014 11:22:20 +0100, Anai napisał(a):

> Pochwal się efektami - ja na razie rzeźbię w jajcach, plotę koszyki z
> gazet, więc na róże z lukru czasu mi ciut brakło, ale chętnie popaczę ;)

OK, ale u mnie to na razie plany, bo najpierw zawsze wszystko dokładnie
obmyślam, żeby się potem nie miotać. Pewnie tort na imieniny MŚK (koniec
kwietnia) zrobię z taką różyczką, to się wtedy pochwalę :-)
Poza tym - ten kwas winiawy na razie nie wiem skad wziąć, ale spoko.

8. Data: 2014-03-04 00:14:30

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2014 12:08, Ikselka pisze:

> [...]
> kwietnia) zrobię z taką różyczką, to się wtedy pochwalę :-)
> Poza tym - ten kwas winiawy na razie nie wiem skad wziąć, ale spoko.

... że jaki? :D O_o

Ja się na razie bawię tak:
https://lh6.googleusercontent.com/-UHa-eme0c90/UxTxU
tLNnNI/AAAAAAAAOS8/e6h01O98q3g/s789-no/jajeczka.JPG

...i tak:
https://lh5.googleusercontent.com/-p0Nw8mGY8Vc/UxTxU
iu8_5I/AAAAAAAAOS8/GdEaDkHVy7k/s789-no/Collages17.JP

9. Data: 2014-03-04 01:48:40

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" napisał w wiadomości grup

> [...]

...i tak:
https://lh5.googleusercontent.com/-p0Nw8mGY8Vc/UxTxU
iu8_5I/AAAAAAAAOS8/GdEaDkHVy7k/s789-no/Collages17.JP
To ile by kosztowało takie większe pudełko jakieś 180 cm długie szerokie na
plecy sporego chłopa, wysokie sporo bo facet ma brzuch, no i żeby denko
wytrzymało te 105 kilo z kaplicy do krematorium? Piszę jak najbardziej
poważnie, mam oferty z Rudnika, tam robią takie piórniki z wikliny, Ciekawym
jakby wyszło z papieru. Bo tam w środku piecyka jest już wsio rawno..
pozdr
Stefan

10. Data: 2014-03-04 02:25:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Mar 2014 00:14:30 +0100, Anai napisał(a):

> ... że jaki? :D O_o

Winawy pewnikiem.
Analog. jak siarkawy, azotawy itp? Nigdzie tego cuda nie ma, więc może o
WINOWY chodziło? Winowy znalazłam :-)

> [...]
>
> ...i tak:
> https://lh5.googleusercontent.com/-p0Nw8mGY8Vc/UxTxU
iu8_5I/AAAAAAAAOS8/GdEaDkHVy7k/s789-no/Collages17.JP

Ogromnie pracochłonne jedno i drugie, podziwiam. W skorupkach prawdziwych
rzeźbisz? Zmiękczasz je czymś, żeby nie pękały? Kwasem octowym?

Ziólka już!
Tłusty Czwartek...
Z cyklu: etykieta prawdę ci powie...
Jaka czysta wódka?