Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)

11. Data: 2014-03-04 12:29:05

Temat: Re: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2014 02:25, Ikselka pisze:

> Ogromnie pracochłonne jedno i drugie, podziwiam. W skorupkach prawdziwych
> rzeźbisz? Zmiękczasz je czymś, żeby nie pękały? Kwasem octowym?

To takie moje pierwsze próby są...
W prawdziwych, gęsich. Niczym nie zmiękczam, niestety bywa, że pękają,
Po wyrzeźbieniu trawiłam w Ace, żeby się pozbyć błony spod skorupki i
tyle...

--
Pozdrówki
Anai

12. Data: 2014-03-04 12:31:09

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2014 01:48, Stefan pisze:

> To ile by kosztowało takie większe pudełko jakieś 180 cm długie szerokie na plecy
sporego chłopa,
> wysokie sporo bo facet ma brzuch, no i żeby denko wytrzymało te 105 kilo z kaplicy
do krematorium?
> Piszę jak najbardziej poważnie, mam oferty z Rudnika, tam robią takie piórniki z
wikliny,
> Ciekawym jakby wyszło z papieru. Bo tam w środku piecyka jest już wsio rawno..

Obawiam się, że aż tak wytrzymałe nie są :D

13. Data: 2014-03-04 22:04:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Mar 2014 12:29:05 +0100, Anai napisał(a):

> żeby się pozbyć błony spod skorupki

A po co? Ona przeciez wysycha, mimo to stanowiąc wzmocnienie.

14. Data: 2014-03-04 22:22:35

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2014 22:04, Ikselka pisze:

> A po co? Ona przeciez wysycha, mimo to stanowiąc wzmocnienie.

Brzydko wygląda, miejscami jest pożółkła, jej strzępy wystają na
krawędziach wierceń - wystarczy?

15. Data: 2014-03-05 09:24:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 00:14, Anai pisze:

> ... że jaki? :D O_o
>
> Ja się na razie bawię tak:
> https://lh6.googleusercontent.com/-UHa-eme0c90/UxTxU
tLNnNI/AAAAAAAAOS8/e6h01O98q3g/s789-no/jajeczka.JPG

> ...i tak:
> https://lh5.googleusercontent.com/-p0Nw8mGY8Vc/UxTxU
iu8_5I/AAAAAAAAOS8/GdEaDkHVy7k/s789-no/Collages17.JP

Cudne te skorupki, gratuluję wytrwałości i fantazji. :) A te wypukłe
wzory jak osiągasz? To jest nałożona farbka, czy też rzeźbione? Z
ciekawości pytam, bo i tak nie miałabym tyle cierpliwości. ;)

Ewa

16. Data: 2014-03-05 10:01:55

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2014 09:24, FEniks pisze:
> [...]
> wzory jak osiągasz? To jest nałożona farbka, czy też rzeźbione? Z
> ciekawości pytam, bo i tak nie miałabym tyle cierpliwości. ;)

Wypukłe zrobiłam z akrylu, na to farba i lakier :)
Właśnie go skączyłam - jedynie zawartości brak:
http://2.bp.blogspot.com/-Tg3hGrWfxMc/UxbkImSR3aI/AA
AAAAAAOW0/bcf55AYpJzc/s1600/koszyk2a.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-QLiYUZ_XsVY/UxbkIgEIo_I/AA
AAAAAAOXA/eLqGTP9Z-MY/s1600/Collages18a.jpg

17. Data: 2014-03-05 10:39:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-05 10:01, Anai pisze:

> Wypukłe zrobiłam z akrylu, na to farba i lakier :)

Znaczy z farbki akrylowej, czy z takiego do uszczelniania ścian? ;)

> Właśnie go skączyłam - jedynie zawartości brak:

Zawartość zjedzona, jak sądzę, w karpatce? ;)

> http://2.bp.blogspot.com/-Tg3hGrWfxMc/UxbkImSR3aI/AA
AAAAAAOW0/bcf55AYpJzc/s1600/koszyk2a.jpg

> http://4.bp.blogspot.com/-QLiYUZ_XsVY/UxbkIgEIo_I/AA
AAAAAAOXA/eLqGTP9Z-MY/s1600/Collages18a.jpg

Śliczności! A w środku ma być rzeżuszka?

Ewa

18. Data: 2014-03-05 10:49:23

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.03.2014 10:39, FEniks pisze:

> Znaczy z farbki akrylowej, czy z takiego do uszczelniania ścian? ;)

Tego do uszczelniania, serio :D

> Zawartość zjedzona, jak sądzę, w karpatce? ;)
Tej zawartości niestety nie było - nie mam dostępu do jaj gęsich,
kupiłam wydmuszki...

> Śliczności! A w środku ma być rzeżuszka?

W środku ma być pisanka z jaja przepiórczego, które to (jajka) mam
zamiar w najbliższej przyszłości nabyć :D... ...ale rzeżuszka tez
mogłaby być jakby nie to, ze już tam wkleiłam sianko sizalowe :D

19. Data: 2014-03-05 11:36:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-05 10:49, Anai pisze:
> W środku ma być pisanka z jaja przepiórczego

Sprytnie. Na pewno będzie ładnie się komponowało. :)

> , które to (jajka) mam zamiar w najbliższej przyszłości nabyć :D

To akurat nie problem.

Ewa

20. Data: 2014-03-05 14:41:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Mar 2014 10:49:23 +0100, Anai napisał(a):

> W środku ma być pisanka z jaja przepiórczego, które to (jajka) mam
> zamiar w najbliższej przyszłości nabyć :D... ...ale rzeżuszka tez
> mogłaby być jakby nie to, ze już tam wkleiłam sianko sizalowe :D

To wyrafinowana ozdoba bardzo, zaimponowałaś mi, serio :-)

Ziólka już!
Tłusty Czwartek...
Z cyklu: etykieta prawdę ci powie...
Jaka czysta wódka?