Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)

21. Data: 2014-03-05 16:25:16

Temat: Re: Cukrowe dekoracje - też tak chcę :-)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-05 10:01, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Wypukłe zrobiłam z akrylu, na to farba i lakier :)
> Właśnie go skączyłam - jedynie zawartości brak:
> http://2.bp.blogspot.com/-Tg3hGrWfxMc/UxbkImSR3aI/AA
AAAAAAOW0/bcf55AYpJzc/s1600/koszyk2a.jpg

> http://4.bp.blogspot.com/-QLiYUZ_XsVY/UxbkIgEIo_I/AA
AAAAAAOXA/eLqGTP9Z-MY/s1600/Collages18a.jpg

PIĘKNE!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

22. Data: 2014-03-13 22:50:34

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2014 00:14, Anai pisze:

> Ja się na razie bawię tak:
> https://lh6.googleusercontent.com/-UHa-eme0c90/UxTxU
tLNnNI/AAAAAAAAOS8/e6h01O98q3g/s789-no/jajeczka.JPG

> ...i tak:
> https://lh5.googleusercontent.com/-p0Nw8mGY8Vc/UxTxU
iu8_5I/AAAAAAAAOS8/GdEaDkHVy7k/s789-no/Collages17.JP

i kolejne dwie sztuki, dopiero co skończone, jeszcze ciepłe :D

https://lh4.googleusercontent.com/-OXiSeKQx_Io/UyIN2
eQoZBI/AAAAAAAAOeU/FXyp4rftwzU/s800/Collages23.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/--U7HQy5GNv4/UyIN2
U_QpLI/AAAAAAAAOeE/CMMgsMJpxpg/s640/Collages19.jpg

--
Pozdrówki
Anai

23. Data: 2014-03-14 16:35:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-13 22:50, Anai pisze:

> [...]
>

> https://lh4.googleusercontent.com/--U7HQy5GNv4/UyIN2
U_QpLI/AAAAAAAAOeE/CMMgsMJpxpg/s640/Collages19.jpg

Małe dzieła sztuki, naprawdę. :)

Robisz to dla siebie do domu, czy obdarowujesz najbliższych? Ta Audrey
to pewnie kalkomania?

Ewa

24. Data: 2014-03-14 18:58:46

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.03.2014 16:35, FEniks pisze:

> Małe dzieła sztuki, naprawdę. :)
>
> Robisz to dla siebie do domu, czy obdarowujesz najbliższych? Ta Audrey
> to pewnie kalkomania?

A dziękuję... Z tej retro jestem szczególnie zadowolona :)
Część robię dla siebie, część pewnie rozdam, być może wrzucę coś na
alledrogo ;)
Audrey to nie kalkomania tylko wydruk na papierze śniadaniowym i mój
pierwszy w życiu (poważny) dekupaż :)

25. Data: 2014-03-15 17:55:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-14 18:58, Anai pisze:

> [...]
> alledrogo ;)
> Audrey to nie kalkomania tylko wydruk na papierze śniadaniowym i mój

Gratuluję i pomysłowości, i zacięcia artystycznego. Domyślam się, że
musisz mieć pięknie urządzone mieszkanie. :)

Ewa

26. Data: 2014-03-15 21:01:53

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.03.2014 17:55, FEniks pisze:
> Gratuluję i pomysłowości, i zacięcia artystycznego. Domyślam się, że
> musisz mieć pięknie urządzone mieszkanie. :)

Dzięki ;)
Nie do końca jakbym chciała, ale staram się... :)

27. Data: 2014-03-17 15:24:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Mar 2014 22:50:34 +0100, Anai napisał(a):

> [...]
>
> https://lh4.googleusercontent.com/--U7HQy5GNv4/UyIN2
U_QpLI/AAAAAAAAOeE/CMMgsMJpxpg/s640/Collages19.jpg

Bardzo mi się podoba Twoja Audrey - połączenie jednobarwnego dekupażu z
ażurem jest bardzo piękne. Poczytalam sobie na YT o technice ażurowych
pisanek, warto było, to zupełnie proste, w każdym razie dla mnie nie
problem, może się kiedyś pobawię. Moja niegdysiejsza Venus z Milo w rozm. 4
cm wyrzeźbiona w balsie byłaby bezbłędna do wewnątrz takiej pisaneczki :-)
Nie wiem tylko, skąd wziąć miniwiertarkę do tej techniki, gdzieś widziałam
w sklepie dla artystów, możesz podpowiedzieć?

Widziałaś to?
http://www.youtube.com/watch?v=jiPOE87xIjU
Więcej - na YT pod hasłem "victorian lace egg" i "ażurowe pisanki".

28. Data: 2014-03-17 16:40:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Mar 2014 15:24:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> Widziałaś to?
> http://www.youtube.com/watch?v=jiPOE87xIjU
> Więcej - na YT pod hasłem "victorian lace egg" i "ażurowe pisanki".

A tutaj prawdziwy artysta - bez wiertarki! Plus trochę historii tej sztuki.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=JhKmFSq6iP4

29. Data: 2014-03-17 19:53:33

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...
[...]

np tutaj:
http://mastermax.home.pl/pl/p/MINI-WIERTARKA-SZLIFIE
RKA-GRAWERKA-MMD-3502-18V/763
http://sotergm.narzedzia-rgm.pl/vthd02-mini-wiertark
a-precyzyjna-62-koncowki.html

pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

30. Data: 2014-03-17 20:08:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Mar 2014 19:53:33 +0100, Stefan napisał(a):

> np tutaj:
> http://mastermax.home.pl/pl/p/MINI-WIERTARKA-SZLIFIE
RKA-GRAWERKA-MMD-3502-18V/763
> http://sotergm.narzedzia-rgm.pl/vthd02-mini-wiertark
a-precyzyjna-62-koncowki.html

Bardzo dziękuję :-)
Zanim kupię, poszukam takiej samej akumulatorowej, może gdzieś istnieje :-)

Ziólka już!
Tłusty Czwartek...
Z cyklu: etykieta prawdę ci powie...
Jaka czysta wódka?